Erfaringer med 3300
Fra : John Smith

Dato : 05-09-03 10:04

Jeg overvejer at købe nokias nye teenage fon...

Er der nogen har nogen kommentare til den?
Hvad er forskellen på wap 1.2.1 og wap 2.0 f.eks er det nød vendigt at ha
2.0?
Jeg syntes at have hørt noget om at den har bluetooth men det har den vist
ikke eller hvad?
Skal de spil man har på telefonen gemmes på ramkortet hvis ja hvor meget
fylder de? (er der stadig plads til lidt muzak...)
Kan det passe at der hverken er eller kommer en PC-suite til 3300eren?
Kan man få et headset med kamera til 3300?
Finde selv på flere spændene informationer som jeg bør vide inden jeg køber

/thorbjørn

Fra : Tom

Dato : 05-09-03 12:40

> Jeg overvejer at købe nokias nye teenage fon...
>
> Er der nogen har nogen kommentare til den?
> Hvad er forskellen på wap 1.2.1 og wap 2.0 f.eks er det nød vendigt at ha
> 2.0?

Hvad vil du bruge WAP til?

--
Tom

Fra : John Smith

Dato : 05-09-03 12:58

> Hvad vil du bruge WAP til?

Til at se wap sider med ... er det noget specielt du tænker på?

/thorbjørn

Fra : Tom

Dato : 05-09-03 13:16

> Til at se wap sider med ... er det noget specielt du tænker på?

Tja jeg tænker mere den STÆRKT begrænsede information der er via WAP. Det
ligner snart mere internettets begyndelse hvor man kunne nå at surfe HELE
nettet igennem på et par timer

Det eneste brugbare jeg har fundet via wap er TDC telefonbog og så lidt
nyheder hos BT.

--
Tom

Fra : John Smith

Dato : 05-09-03 13:31

Hvad jeg bruger til kommer vel egentlig ikke dig ved ...

Men du kan da tjekke www.surfnord.dk her har man mulighed for at tjekke de
sidste 5 beskeder på deres forum.
Eller hvis der findes en html side som du ønkser at læse på din wap tlf kan
du evt lave et script der fremstiller en wap side med indholdet fra html
siden ...

Wap er sejt!!!

Fra : Tom

Dato : 05-09-03 13:39

> Hvad jeg bruger til kommer vel egentlig ikke dig ved ...

Nej og jeg gider heller ikke høre det

--
Tom