online problem C&C tiberian sun
Fra : peter

Dato : 20-09-03 20:48

Er det ikke længere mulig at oprette nye brugere i dette spil

Fra : Laziter [9440]

Dato : 20-09-03 22:22

"peter" <aaa@dk> skrev i en meddelelse

> Er det ikke længere mulig at oprette nye brugere i dette spil

Jowda, bare man har originalen og den sidste nye patch der kan hentes via
auto-updaten (mener det er v2.33), husk også at installere
internet-komponenterne. Og så skal man også være sikker på at cd-key'en ikke
har været brugt til flere end 2 profiler, har den det skal du tage
billeder/scanne emballagen, manualen og cd'erne (sørg for at cd-key'en kan
ses) og sende det hele i en mail til dk-support@europe.ea.com og bede dem
slette nuværende profiler (dette kan godt resultere i en del udveksling af
mails, men bare hæng på, har selv prøvet med RA2 hvor en eller anden havde
brugt en key-gen og tilfældigvis ramt MIN cd-key, men jeg "vandt").
Skulle det lykkedes dig at oprette dig som bruger så hold øje med
YKiller73... TS er stadig mit favorit spil i C&C serien

Mvh
Benjamin