GTA3 i Rundfunk
Fra : Jacob Skaaning

Dato : 19-09-03 16:08

Hold kæft det er sjovt... 3 bedstemødre sidder og (prøver på at) spille
GTA3, og den ene fatter ikke meningen med controlleren imens den anden
smiler lumsk når hun finder en person at slå på... det er lidt svært at
beskrive, men hold kæft hvor var det sjovt at se...

--
Jacob

If you're a horse, and someone gets on you, and falls off, and then gets
right back on you, I think you should buck him off right away.

Fra : Mercenary

Dato : 19-09-03 16:44

"Jacob Skaaning" <jskaaning@email.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> smiler lumsk når hun finder en person at slå på... det er lidt svært at
> beskrive, men hold kæft hvor var det sjovt at se...

Så ku' det jo være rart med et evt link ???

/Merc

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 19-09-03 17:04

Mercenary wrote:
> "Jacob Skaaning" <jskaaning@email.dk> skrev i en meddelelse
>
> Så ku' det jo være rart med et evt link ???

Det er vist et TV-Program.

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : David Lebech

Dato : 19-09-03 17:06

"Sune Mika Salminen" <efternavn@doktor.dk> skrev i en meddelelse

> Det er vist et TV-Program.

Ja, helt korrekt. Det bliver sendt på tv2. Link: http://rundfunk.tv2.dk

Men jeg kan ikke finde det omtalte klip. Jeg var så heldig at slå over på
kanalen i samme øjeblik, indslaget var der. Jeg tror næppe, det kommer ud på
nettet :(

Mvh
David Lebech

Fra : David Lebech

Dato : 19-09-03 17:00

> [...]
> smiler lumsk når hun finder en person at slå på... det er lidt svært at
> beskrive, men hold kæft hvor var det sjovt at se...

Hehe ja. Det var ret grineren. Jeg kom også tilfældigt til at se det :)

Mvh
David Lebech

Fra : Silver

Dato : 19-09-03 18:49

> Hold kæft det er sjovt... 3 bedstemødre sidder og (prøver på at) spille
> GTA3, og den ene fatter ikke meningen med controlleren imens den anden
> smiler lumsk når hun finder en person at slå på...

LOL i enhver sød bedstemor findes der en voldelig psykopat af en kvinde ;D.

Gad godt have set det...har tv2 ikke programmer liggende som dr nogle gange
har?.

Mvh
Silver