Søges: Gammelt pinball spil
Fra : Henning

Dato : 18-09-03 21:27

For omkring 10 år siden havde jeg et super pinball-spil til min
286'er. Jeg kan bare ikke huske hvad det hed...
Der var fire baner, een af dem foregik i et "tivloi", hvor det bl.a.
galdt om at komme i rutchebanen og skyde nogle ænder ned.
Banen scrollede op og ned alt efter hvor bolden var - det var simpelt,
men jeg savner det Kan nogen huske hvad det hed, evt. hvor det kan
hentes?

Henning
hsb@(fjernes)image.dk

Fra : Laziter [9440]

Dato : 18-09-03 21:30

"Henning" <newsmail@mailme.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Banen scrollede op og ned alt efter hvor bolden var - det var simpelt,
> men jeg savner det Kan nogen huske hvad det hed, evt. hvor det kan

Det er Pinball Fantasies du der nævner.. Åh det bringer minder frem.. Hvor
man kan finde det aner jeg ikke, men mon ikke vor alles kære ven google ved
noget om det?

Mvh
Benjamin

Fra : Henning

Dato : 18-09-03 22:05

On Thu, 18 Sep 2003 22:29:55 +0200, "Laziter [9440]"
<laziter@NOSPAMgamebox.net> wrote:

> [...]
>man kan finde det aner jeg ikke, men mon ikke vor alles kære ven google ved

Super!! http://www.dosgamesarchive.com/download/game/50 - så skal jeg
bare se om det virker under Windows, ellers er det vel i gang med
bootdiskette, himem.sys osv. igen

Henning
hsb@(fjernes)image.dk

Fra : Laziter [9440]

Dato : 19-09-03 08:01

> [...]

> Super!! http://www.dosgamesarchive.com/download/game/50 - så skal jeg
> bare se om det virker under Windows, ellers er det vel i gang med

Jeg tjekkede lige dit link (fik lige selv lyst til at spille det igen).. Det
er en demo der kun kan spilles 5 minutter pr gang, så jeg tog en tur på
google og fandt dette link frem:
http://www.the-underdogs.org
der er spillet at finde.. Du må bare ikke have firewall kørende når du vil
DL spillet, så nægter den dig adgang.
Du kan søge efter flere af de gode gamle spil på:
http://www.freeoldies.com/

Mvh
Benjamin

Fra : Carlsen

Dato : 21-09-03 09:51

http://www.the-underdogs.org

jeg hentede PinballFantasies...jeg kan ikke få det til at virke...skal man
ændre noget (det er et dos-spil ikk?)?

-LC