Vice city, skjulte pakker.
Fra : Colzen

Dato : 18-09-03 17:39

Jeg kan ikke finde den sidste skjulte pakke. Jeg har det der lys sjov der
viser hvor den skal ligge, men jeg kan ikke finde pakken. Det er i Ocean
Beach den ligger i en eller anden stor bygning som jeg ikke kan komme ind i,
men det tyder på at den ligger indenfor set på lyset. Oppe på taget af
bygningen er der en ellipse formet forhøjning som noget dessin værk vi jeg
skyde på og ved siden af bygningen er der et stort skilt i luften over vejen
hvor der står B.J Smith og med et billede af noget der ligner en bokser.

Er der en der kan hjælpe mig ud fra den beskrivelse jeg har givet?
Jeg har ikke kunnet finde ud af hvordan man tager screenshots så jeg kan
vise bygningen, men er der en der kan fortælle mig hvordan skal jeg gerne
tage et så i kan se nøjagtigt hvor det er.

Mvh
Colzen

Fra : Mikkel Westh

Dato : 20-09-03 16:28

"Colzen" <colzen@SLETcolzen.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
vejen
> hvor der står B.J Smith og med et billede af noget der ligner en bokser.

Må desværre skuffe dig..Der er ingen pakker derinde. Har samlet alle 100
pakker flere gange.

> [...]
> vise bygningen, men er der en der kan fortælle mig hvordan skal jeg gerne
> tage et så i kan se nøjagtigt hvor det er.

Du tager screenshots ved at trykke på Print Screen knappen over Insert.
Så åbner du f.eks. Paint, og trykker Cltr + V..Så har ud dit screenshot..
Men smid da bare et screen op, hvis du da er sikker på at pakken er der..

Mvh. Mikkel