Oversete spil?
Fra : David Lebech

Dato : 16-09-03 23:33

Som mange nok ved, kan man med fordel vente 1-3 år, fra et spil udkommer,
til det bliver udsendt som billigspil. Det netop tilfældet med spillene
Hitman, Sacrifice, Giants: Citizen Kabuto og Baldurs Gate, som jeg købte
forleden for en meget fair pris på 380 kr i alt. Fire klassikere tænkte
jeg.... well nok forhistorie.

Baldurs Gates og Hitmans succes kan vist ikke betvivles, men Sacrifice og
Giants mener jeg ikke at kunne huske, at der var vildt meget hype omkring,
til trods for at de fik vildt gode anmeldelser i de fleste magasiner i sin
tid.

Mit spørgsmål går simpelthen ud på: Er det bare mig, eller ER disse to spil
virkelig oversete klassikere? Hvor mange herinde har haft dem mellem
hænderne?

Mvh
David Lebech

Fra : Michael Harritz

Dato : 17-09-03 07:36

Hej David

Jeg har prøvet Giants, og syntes at det er rigtig fedt spil. Men desværre er
multiplayer delen ikke særlig god, derfor tror jeg også at det er grunden
til at det ikke har været alt for meget oppe i medierne.

Mvh Michael

Fra : David Lebech

Dato : 17-09-03 11:37

"Michael Harritz" <mt@frhavn-gym.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> multiplayer delen ikke særlig god, derfor tror jeg også at det er grunden
> til at det ikke har været alt for meget oppe i medierne.

Jeg er ikke gået i gang med spillet endnu, men jeg glæder mig til at opleve
den efter sigende ret gode humor :)

Mvh
David Lebech

Fra : Gismo

Dato : 17-09-03 12:55

"David Lebech" <lebech@privat.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
spil
> virkelig oversete klassikere? Hvor mange herinde har haft dem mellem

Af dem du nævner der er det kun BG jeg har spillet, sacrifice og hitman har
jeg hørt om men aldrig spillet og giants tjaa... Siger mig intet atm

--
Gismo

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 10-10-03 23:36

David Lebech wrote:
> [...]
>
> Mit spørgsmål går simpelthen ud på: Er det bare mig, eller ER disse
> to spil virkelig oversete klassikere? Hvor mange herinde har haft dem

Sacrifice er superfedt, glæd dig. Det bliver dog hurtigt for
uoverskueligt for min smag.

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?