Problemer med installation af Sims De Luxe~
Fra : Ulven Peter

Dato : 16-09-03 09:18

Hjælp!!

Jeg er gået fuldstændig i baglås med installationen af Sims De Luxe under
Windows XP.

Jeg startede med at installere Sims De Luxe, med indtastning af nøgle og
hele molevitten. Det virkede fint. Så forsøgte jeg eftergølgende at
installere Sims superstar. Det virkede ikke, og det gjorde Sims De Luxe
heller ikke derefter.

Så afinstallerede jeg Sims Superstar, Sims De Luxe virker stadig ikke. Når
jeg vælger "spil" i startmenuen kører CD-rommen lidt, hvorefter PC'eren
havner i ren Windows.

Nu er det simpelthen helt umuligt for mig, at slippe af med Sims De Luxe, så
jeg kan installere forfra.

Når jeg vælger afinstaller, enten under Sims menuen eller under Windows
kontrolpanel, så starter den bare med at intsallere spillet forfra...
hvergang. Så sådan kan jeg ikke slippe af med det.

Så prøver jeg med den hårde måde,... sletter hele Maxis-biblioteket,...
kører en 'regclean', og tror, at jeg har renset puteren for alt Sims.
Alligevel gemmer der sig etellerandet,.... nå den starter op, så spørger den
stadig ikke efter Sims nøglen, men kører bare lystigt igang med
installationen. Hvad er det jeg mangler at fjerne?

Eller endnu bedre, hvordan får jeg spillet til at virke?

Peter

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 16-09-03 18:20

Ulven Peter wrote:
> [...]
> at fjerne?
>
> Eller endnu bedre, hvordan får jeg spillet til at virke?

Det lyder somom din Sims-nøgle stadig er i registreringsdatabasen. Har
du prøvet at søge på den?

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?