Diskussions forum Re / Sv ?
Fra : Jan Rasmussen

Dato : 09-04-01 14:08

hej

Hvordan ændre jeg Re til Sv i FP2000 debat forum 's
besvar form ?

Jan Rasmussen

Fra : Atredies

Dato : 15-04-01 20:31

Hvorfor er der ikke noget der gider svare ? er det ikke muligt
eller er det så banalt at i ikke gider

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 16-04-01 00:12

Ikke muligt.

Fra : Atredies

Dato : 16-04-01 03:46

> Ikke muligt.

Det vil sige at man skal have fat i en hex editor
der skal tygge lidt på server extension. ?

det tror jeg ikke TDC er helt med på
så det må jeg vel droppe

JR.