Covernummer af Nellys "Hot in Here"
Fra : Martin Moeller

Dato : 21-09-03 23:19

Jeg hørte forleden i radioen et cover-nummer af Nellys "Hot In Here".
Nummeret blev sunget af nogle kvinder og teksten var stort set den samme,
hvis den da altså ikke var identisk med Nellys ditto.

Er der nogen, der ved, hvilken gruppe eller kunstner, der synger?

--
Martin Møller
"Yeah ... Stupid like a fox ..."

Fra : CK

Dato : 22-09-03 10:23

Tiga - hot in herre

måske

Fra : Martin Moeller

Dato : 22-09-03 14:16

CK skrev:

> Tiga - hot in herre

Nej, Tigas version er et housenummer. Jeg søger et nummer, der med helt
samme melodi, bare med nogle kvinder, der synger istedet for Nelly.

--
Martin Møller
"Yeah ... Stupid like a fox ..."

Fra : Robert Eriksen

Dato : 22-09-03 17:24

Martin Moeller wrote:

> Nej, Tigas version er et housenummer. Jeg søger et nummer, der med helt
> samme melodi, bare med nogle kvinder, der synger istedet for Nelly.

Jeg har også hørt det nummer. Jeg mener det er Beyonce Knowles der står
bag men jeg kan ikke finde nogle links eller andet til at underbygge den
påstand :-/

Fra : Martin Moeller

Dato : 22-09-03 17:39

Robert Eriksen skrev:

> Jeg har også hørt det nummer. Jeg mener det er Beyonce Knowles der står
> bag men jeg kan ikke finde nogle links eller andet til at underbygge den
> påstand :-/

Nej, nemlig!
Jeg var næsten også sikker på det var enten Boynce K. eller Kelly Rowland,
men har ligesom du ikke kunne finde noget ...
--
Martin Møller
"Yeah ... Stupid like a fox ..."