Kim larsen
Fra : Madsen

Dato : 21-09-03 18:43

Hej Gruppe

Jeg har fået en sang i hovedet som jeg simpelthen ikke kan få ud igen.

Kunsteren er Kim Larsen.

Teksten tror jeg nok er som følgene: Så får jeg længsel, så får jeg længsel,
for når den sidste kvinde på venus vinker til mig, vinker til mig .

Kan i hjælpe med titel og fra hvilken plade?

Venlig hilsen

Madsen

Fra : GREGERS HANSEN

Dato : 21-09-03 19:10

"Madsen" <Rikkemadsen123@tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
> for når den sidste kvinde på venus vinker til mig, vinker til mig .
>
> Kan i hjælpe med titel og fra hvilken plade?

Den hedder Sylvesters Drøm...

Hilsen

Gregers
www.mjparadise.com

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 22-09-03 00:24

"GREGERS HANSEN" <gregers@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Den hedder Sylvesters Drøm...

Og den er på hans album fra 1973 der kort og godt hedder "Værsgo"
Teksten kan findes på http://home2.inet.tele.dk/garde/Tekster/kim1.html#8
--
Ivan V. Klattrup
http://ivanklattrup.adr.dk/