Bådtransport i Østjylland
Fra : Lars Andersen

Dato : 21-09-03 20:02

Hej gruppe

Kan nogen hjælpe med navne på bådtransport-firmaer (kølbåd) her i det
Østjyske? Fagbogen er til ingen hjælp. Strækningen er Norsminde-Ry, så
firmaer i trekanten Århus-Horsens-Herning er nok bedst.

v.h. Lars A.

Fra : P.L.P.

Dato : 21-09-03 20:24

"Lars Andersen" <mes@lysan.dk> skrev i en meddelelse > Kan nogen hjælpe med
navne på bådtransport-firmaer (kølbåd) her i det
> Østjyske? Fagbogen er til ingen hjælp. Strækningen er Norsminde-Ry, så

Jeg bruger ham her, han er dygtig og en rimlig pris.
http://www.emj-transport.dk/

Mvh. Per

Fra : Lars Andersen

Dato : 22-09-03 19:50

> Jeg bruger ham her, han er dygtig og en rimlig pris.
> http://www.emj-transport.dk/
>
> Mvh. Per

Fint forslag - jeg har mailet dem for en pris. Er der flere, der må
være en del i det nævnte område (bare ikke i fagbogen).

vh. Lars A.

Fra : Tage Danielsen

Dato : 22-09-03 18:31

Her i Århusområdet bruger rigtigt mange denne vognmand

Vognmand Ove Therkildsen
Tlf. 86243433

Bådtransport indtil 7 tons
Nedbygget bil m/kran og hænger

Mvh Tage Danielsen Egå

Fra : Per Mejnecke

Dato : 22-09-03 21:09

Tage Danielsen <tage*****@baad.dk> skrev:
>Her i Århusområdet bruger rigtigt mange denne vognmand
>
>Vognmand Ove Therkildsen
>Tlf. 86243433
>
>Bådtransport indtil 7 tons
>Nedbygget bil m/kran og hænger
>

>Mvh Tage Danielsen Egå

I Norsminde bliver vi normalt løftet og kørt af BM
Transport,Malling 86932381

Per, fisherman 27