Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
bordstativ
Fra : Erik P. Vinther

Dato : 21-09-03 19:29

hej,

Jeg har et "normalt" fotostativ, men da jeg er begyndt at affotografere
bøger og dokumenter kunne jeg godt bruge et mindre og mere handy stativ til
at sætte oven på et bord. Kan man få det?

vh
Erik

Fra : Sparre

Dato : 21-09-03 19:42

> [...]
til
> at sætte oven på et bord. Kan man få det?

Ja, smut ned til din lokale fotohandler, der kan du sikkert sagtens finde et
af de der små stativer som kan stå på et bord, de har dem ihvertfald hos
PhotoCare i silkeborg, og mener også at have set dem i bog og ide

--
Sparre

Fra : Bo Bjerre

Dato : 21-09-03 20:55

"Erik P. Vinther" <erik.p.vinther@get2net.dk> wrote in message
> [...]
til
> at sætte oven på et bord. Kan man få det?

Til affotografering skal du have noget, der holder kameraet med optikken
lodret, og som er let at arbejde med. Jeg havde et gammmelt
forstørrelsesapparat, som jeg har rykket hodet af. Dermed har jeg et stativ,
der kan køre op/ned og holde kameraet.

Brugte forstørrelsesapparater kan normalt findes til få hundrede kroner, med
defekter i lampe/optik.

Bo //