Min hjemmeside er klar
Fra : Benedikte Brisson

Dato : 21-09-03 16:37

.... i hvert fald indtil videre. Der er katte og alt muligt andet om/af
mig... der er sørme også en gæstebog *S*
Jeg har ikke valideret den og alt det dyre der, men jeg håber, at den
alligevel vil kunne ses af nogen *SS*

Venlig hilsen Dikte

--
Se min opdaterede hjemmeside www.dikte.dk

Fra : Henrik Ø. Knudsen

Dato : 21-09-03 20:46

"Benedikte Brisson" <dikte@nini.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> mig... der er sørme også en gæstebog *S*
> Jeg har ikke valideret den og alt det dyre der, men jeg håber, at den

vil du have et par råd med på vejen... så skal du nok ændre på baggrunden
eller på tekstfarven det er hos mig ret umuligt at læse det

og så hedder det ikke 768x1024
det hedder 1024x768

men ved at markere teksten så jeg mig da lidt om kring og jeg syntes det er
en dejlig hjemmeside du har.
/Henrik

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 22-09-03 13:21

In article <3f6e0017$0$24669$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>, Henrik Ø.
Knudsen <henrik.knudsen@paradis.dk> wrote:

> vil du have et par råd med på vejen... så skal du nok ændre på baggrunden
> eller på tekstfarven det er hos mig ret umuligt at læse det

Se jeg kan fint læse teksten... men hvis der er et navigationssystem,
der kan lede én til andre sider end din forside - kan jeg desværre ikke
se det. Til venstre for teksten er der et rødt kryds / spørgsmålstegn /
brudt billede alt efter hvilken browser jeg prøver med. Jeg gætter på
at linksene til dine andre sider skulle være her?
Jeg har forsøgt med Internet Explorer, Netscape, Omniweb og Safari (er
Mac-bruger) og tilsammen plejer de at kunne åbne stort set alt. Men
altså ikke her...

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 22-09-03 15:18

"Ann Rudbeck" <webmaster@FJERNESsiamis.com> skrev i en meddelelse

> Se jeg kan fint læse teksten... men hvis der er et navigationssystem,
> der kan lede én til andre sider end din forside - kan jeg desværre ikke
> se det.

Fatter minus! Det problem har jeg ikke fået tilbagemeldinger om. Æv!
Men hvis du nu går ind på http://www.netby.dk/Syd/Salmevej/73/katte.htm kan
du da idetmindste se mine katte. Derfra er der også links til andre sider.

Venlig hilsen Dikte (som har gemt et link til din side somewhere på
kattesiden *S*)

---
www.dikte.dk

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 22-09-03 22:35

In article <3f6f0490$0$182$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, Benedikte
Brisson <dikte@nini.invalid> wrote:

> Venlig hilsen Dikte (som har gemt et link til din side somewhere på
> kattesiden *S*)

Jeg ved det - har nemlig allerede fulgt linket "baglæns" fra min
statistikside - der er nogle der har brugt det
Og jeg landede på en rigtig godt skrevet side Derfor ærgrer det mig
osse lidt at jeg ikke kunne se resten... nå, men jeg har fundet en
"bagvej". Linkene står i kildekoden, så jeg finder det såmænd nok med
lidt roden rundt

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 22-09-03 16:05

Ann Rudbeck <webmaster@FJERNESsiamis.com> writes:

> [...]
> Jeg har forsøgt med Internet Explorer, Netscape, Omniweb og Safari (er
> Mac-bruger) og tilsammen plejer de at kunne åbne stort set alt. Men

Siden virker åbenbart kun i windoze og med Internet Explorer, har
prøvet opera også i windoze men niks nej og nul, i samme øjeblik jeg
valgte IE virkede den fint...*hmmm*

--
Med venlig hilsen & mIauu samt Miauu
Henrik & Anastacia samt Melissa fra regnbuebroen

http://misbamsen.dk

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 22-09-03 16:27

"Henrik Pedersen" <misbams-meow@edb.dk> skrev i en meddelelse

> Siden virker åbenbart kun i windoze og med Internet Explorer, har
> prøvet opera også i windoze men niks nej og nul, i samme øjeblik jeg
> valgte IE virkede den fint...*hmmm*

Jamen det ved jeg godt. Det står også på forsiden *S*

Venlig hilsen Dikte (som overvejer at starte forfra med noget andet end
FrontPage, næste gang jeg orker at lave en gennemgribende opdatering)

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 28-09-03 16:55

"Benedikte Brisson" <dikte@nini.invalid> skrev i en meddelelse
> ... i hvert fald indtil videre. Der er katte og alt muligt andet om/af
> mig... der er sørme også en gæstebog *S*

Nu har jeg tilsyneladende fået has på nogle af fejlene: forsidemenuen skulle
nu kunne ses også i Netscape. Jeg har også fået tilbagemeldinger på, at
Opera kan læse hele skidtet.
Ellers må jeg prøve igen, næste gang jeg 'har fri' (dvs ligger med
generalforkølelse)

Venlig hilsen Dikte

---
www.dikte.dk

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 28-09-03 17:13

In article <3f770456$0$128$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, Benedikte
Brisson <dikte@nini.invalid> wrote:

> www.dikte.dk

bingo!

Kan nu ses i Mac OsX - jeg har afprøvet den med browserne Safari,
Explorer, Netscape, Chimera og OmniWeb. Alle åbner det hele uden
problemer