Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon EOS 1000 (F) dansk manual
Fra : Jesper Brunholm

Dato : 20-09-03 22:07

Hej Folks

Jeg leder efter en _dansk_ manual til et Canon EOS 1000 (F, men hvis
nogen har en til FN/N/REBEL XS/REBEL II er jeg også interesseret). Jeg
har set på Lars' fotolinksside hvor han skriver at man skal maile til
ham. Mailadressen nederst på siden er imidlertid død

Jeg har søgt tilbage i gruppen uden at kunne finde noget, men sig
endelig til hvis det er fordi jeg har brugt forkerte søgeord.

Jeg håber at nogen kan/vil hjælpe, da jeg netop har givet mit 1000F
videre til en veninde som ikke kan nøjes med den engelske manual som jeg
selv fik med (og har været godt tilfreds med) da jeg købte kameraet i
Hong Kong for en del år siden

mvh og pf tak

Jesper Brunholm

Fra : Lars [8210]

Dato : 21-09-03 10:59

Jesper Brunholm wrote:
> [...]
> jeg selv fik med (og har været godt tilfreds med) da jeg
købte
> kameraet i Hong Kong for en del år siden

Hej Jesper.

Ja min e-mail er ret så overfyldt hele tiden med spam - så
meget at jeg har fået over 300 mails a 142-158 kb med
virusinficerede filer.....

Jeg mailer den til dig.

Jeg har EOS 1000
Hvis interesse så har jeg også EOS Rebel II / IIS

--
Med venlig hilsen / Best Regards / Gruß

Lars

e-mail: lars9999@NOSPAMexcite.com Remove the obvious.
Besuchen Sie meine Foto-links / Visit my Photo-links /
Besøg min Foto-links:
http://www.fotolinks.dk or http://www.photolinks.dk

Fra : Lars [8210]

Dato : 21-09-03 11:01

Jesper Brunholm wrote:
> [...]

Ja min e-mail er ret så overfyldt hele tiden med spam - så
meget at jeg har fået over 300 mails a 142-158 kb med
virusinficerede filer.....Jeg arbejder hele tiden på at
tømme den...

Jeg har EOS 1000- Jeg mailer den til dig, så snart jeg har
din mail adr.

Hvis interesse så har jeg også EOS Rebel II / IIS

--

Fra : Jesper Brunholm

Dato : 21-09-03 21:13

Lars [8210] wrote:
> Ja min e-mail er ret så overfyldt hele tiden med spam - så
> meget at jeg har fået over 300 mails a 142-158 kb med
> virusinficerede filer.....Jeg arbejder hele tiden på at
> tømme den...

urk - stakkel. Jeg har lige prøvet at svare på din test-mail, men
desværre uden resultat. Min mailadresse, nospam@brunholm-scharff.dk er
dog fuldt gangbar og valid (det tror spamrobotterne heldigvis ikke på
), så send bare til den - og pf mange tak!

> Jeg har EOS 1000- Jeg mailer den til dig, så snart jeg har
> din mail adr.

> Hvis interesse så har jeg også EOS Rebel II / IIS

det var primært fordi jeg havde læst mig til at det skulle ligne ganske
meget, men 1000- er da at foretrække - så mange tak.

Jesper Brunholm