Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Erfaringer med Canon PowerShot G5
Fra : Tomas Christiansen

Dato : 17-09-03 07:25

Er der nogen som har gode/dårlige erfaringer med Canon's PowerShot G5?

Jeg har læst en del anmeldelser af PowerShot G3, som generelt er blevet rost
til skyerne, men G3'eren, som er et år gammel, er udgået og afløst af G5,
som er stort set samme kamera, blot med en lidt højere opløsning.

-------
Tomas

Fra : Ricki Susic

Dato : 19-09-03 17:18

> [...]
> til skyerne, men G3'eren, som er et år gammel, er udgået og afløst af G5,
> som er stort set samme kamera, blot med en lidt højere opløsning.

Hej,
Jeg har selv et G3 og blev for nyligt tilbudt at få det skiftet ud til et G5
af min arbejdsplads. Efter at have
kigget grundigt i diverse testresultater ( bl.a. på www.dpreview.com ) kunne
jeg konstatere at det ikke er det værd.
Hvad der er ganske særligt ved G3'eren er det formidable objektiv ( selv ved
fuld blændeåbning f:2,0 er det fantastisk).

Kig på www.dpreview.com og overvej selv.

Hilsen Ricki

Fra : Tomas Christiansen

Dato : 20-09-03 22:09

Ricki Susic skrev:
> Jeg har selv et G3 og blev for nyligt tilbudt at få det skiftet ud til et
G5
> af min arbejdsplads. Efter at have kigget grundigt i diverse
testresultater...

Som jeg ser det, er der stort set ingen forskel på G3 og G5 - bortset fra de
ekstra pixels, naturligvis.

> ...G3'eren er det formidable objektiv...

Som er det samme som G5'eren har, hvis jeg har forstået det rigtigt.

Jeg kan godt se at der ingen idé er i at udskifte til noget (næsten)
tilsvarende, men er du tilfreds med dit G3?

-------
Tomas