Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Uploaded
Fra : Ole Larsen

Dato : 16-09-03 19:33

Min hjemmeside virker hjemme*G*, både med IE og Mozilla (Netscape), men jeg
kan !#"§¤#/¤)/=(/& ikke få den uploaded så jeg kan finde den.
Derfor har jeg uploaded til
http://www.fotokritik.dk/

Hvis du klikker "fotografer" skulle jeg være blandt de nye. Ellers må du
søge på navn: Larsen Ole - beklager, siden viser ikke path. 3 stk.

Kritik er yderst velkommen, da jeg ikke aner hvor jeg er henne. Den S/H er
gammel, farverne fra denne uge.
Mvh
Ole

Fra : Espen

Dato : 16-09-03 20:29

"Ole Larsen" <oleNOSPAMtan@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> søge på navn: Larsen Ole - beklager, siden viser ikke path. 3 stk.
>
> Kritik er yderst velkommen, da jeg ikke aner hvor jeg er henne. Den S/H er

Værsgo' Ole - http://www.fotokritik.dk/oversigt.html?bruger=4531
Dine billeder er *meget* små og derfor lidt svære at vurdere?

Mvh Espen
--
http://www.suell.dk/index.htm
http://www.neilbrophy.com

Fra : Ole Larsen

Dato : 16-09-03 21:23

"Espen" <wess@wess.dk> skrev i en meddelelse
> Værsgo' Ole - http://www.fotokritik.dk/oversigt.html?bruger=4531
> Dine billeder er *meget* små og derfor lidt svære at vurdere?

Jamen du har da ret. Et til to klik på forstørrelsesglasset hjælper dog. Det
findet jeg ikke selv nødv. med det S/V, mern med farverne jo. Hvor f.....
fandt du det link - min browser (IE 6.0) viser det ikke.

--
Mvh, Ole.
Gør det lettere for alle : Slet det du ikke kommenterer og skriv under det

Fra : Espen

Dato : 19-09-03 18:29

> [...]
> findet jeg ikke selv nødv. med det S/V, mern med farverne jo. Hvor f.....
> fandt du det link - min browser (IE 6.0) viser det ikke.

Ved at højreklikke på dit navn under 'Fotografer' og vælge 'egenskaber'

Mvh Espen
--
http://www.suell.dk/index.htm
http://www.neilbrophy.com

Fra : Ole Larsen

Dato : 19-09-03 19:12

> Ved at højreklikke på dit navn under 'Fotografer' og vælge 'egenskaber'

> Mvh Espen

Takker, fejlen blev rettet ret hurtigt. Der er nu to mere, også tæt på max
tilladte størr.

Mvh
Ole