Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Tegning / maleri
Fra : Keldm

Dato : 16-09-03 18:24

Er der nogen i gruppen der har kendskab til kunstnere der tilbyder at lave
et portræt (tegning / maleri) efter et digitalt foto?

Keldm

Fra : Ole Gyldenløve

Dato : 16-09-03 21:10

> Er der nogen i gruppen der har kendskab til kunstnere der tilbyder at
lave
> et portræt (tegning / maleri) efter et digitalt foto?

Det kan du såmænd lave selv med Photoshop:
http://www.heathrowe.com/tuts/sketch.asp.
/ole

Fra : Ole Larsen

Dato : 16-09-03 21:27

"Keldm" <keldm@post2.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen i gruppen der har kendskab til kunstnere der tilbyder at lave
> et portræt (tegning / maleri) efter et digitalt foto?

Ja, og hun er ret god - men jeg gider ikke løbe i byen for en forespørgsel -
hvor seriøs er du ?
--
Mvh, Ole.
Gør det lettere for alle : Slet det du ikke kommenterer og skriv under det

Fra : Jan Emil Christianse~

Dato : 16-09-03 22:31
Fra : Nezar Nielsen

Dato : 17-09-03 01:33

http://zindy.zone.dk/ er den bedste jeg lige kan komme i tanke om.

--
Mvh. Nezar Nielsen
http://fez.dk

Fra : Jimmy Longgaard

Dato : 17-09-03 12:35

"Keldm" <keldm@post2.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen i gruppen der har kendskab til kunstnere der tilbyder at lave
> et portræt (tegning / maleri) efter et digitalt foto?

Her er en som laver billeder med paintbrush, den analoge version forstås...
han laver bl.a. paintbrush-malerier efter foto.

Tegner
Carlsen, Hans
Pårupvej 138
3230 Græsted
Tlf: 48318139

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 25-09-03 22:06

"Keldm" <keldm@post2.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen i gruppen der har kendskab til kunstnere der tilbyder at lave
> et portræt (tegning / maleri) efter et digitalt foto?

Husk at checke priser, for tit kan en proff fotograf lave det samme for
noget mindre beløb, hørte for noget tid siden om en maler der ville have
over 5000 kr for at lave et maleri ud fra et foto, fair nok, på mit arbejde
endte vi med at lave det for en 1/4 af prisen...*S* 40x50 på lærred.
--
Med venlig hilsen Fotograf Thomas Lorentsen
www.tholofoto.dk

Fra : Claus

Dato : 30-09-03 12:32

"Tholo - www.tholofoto.dk" <Tholo@mail1.stofanet.dk> wrote in message news:<3f7358e4$0$5588$ba624c82@nntp04.dk.telia.net>...

> [...]
> over 5000 kr for at lave et maleri ud fra et foto, fair nok, på mit arbejde
> endte vi med at lave det for en 1/4 af prisen...*S* 40x50 på lærred.

Nu er et foto, altså et foto også selvom at det bliver overført på et
lærred, man kan simpelthen ikke sammenligne de to ting, så lad os lige
skille tingene ad Jeg har fået malet et portrætmaleri af mine
børn, og det blev rigtig godt. Det måler 40x50 cm og kostede 3000 kr,
så det var ok!. Kunstneren hedder Henriette Stage Jacobsen og du kan
finde hendes online galleri på denne adresse www.galleriette.dk Håber
at du kan bruge denne adresse, det er ihvert fald ikke sidste gang at
jeg vil have noget malet hos hende, det er jo noget andet end et foto.

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 30-09-03 22:57

"Claus" <bili@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Nu er et foto, altså et foto også selvom at det bliver overført på et
> lærred, man kan simpelthen ikke sammenligne de to ting, så lad os lige
> skille tingene ad

Nu var det heller ikke bare det at overføre et fotografi på lærred, men
selve det at lave et maleri, som mange proff fotografer kan hjælpe med.

> Jeg har fået malet et portrætmaleri af mine
> børn, og det blev rigtig godt. Det måler 40x50 cm og kostede 3000 kr,
> så det var ok!.

Ca 1/2 pris hos en fotograf for et maleri i den str. så det er også en ok
pris.