Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Ændret billedsyn
Fra : Poul Max Christensen

Dato : 15-09-03 20:00

Jeg har nu brugt mange timer på at stable en hjemmeside på benene og da foto
før og igen er ved at blive en yndlingsbeskæftigelse så skulle en del af
siden naturligvis omhandle billeder.

Her kommer så en erkendelse - da jeg skulle finde nogle af de gamle billeder
frem for at scanne dem ind, måtte jeg konstatere at der er meget stor
forskel på valg af motiver og måden de bliver skudt på, når der er et spænd
på 20 år i mellem....
Under alle omstændigheder har det fået den effekt, at jeg nok vil overveje
hvordan mine fremtidige billeder skal være, inden der trykkes af - det er
måske lidt for nemt med det digitale, at skyde løs og så vælge bag efter.

Prøv selv at se i 'Fotosektionen' og kommenter hvis i får lyst til det

www.pmax.dk

Mvh
Poul Max