Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Ny Foto hjemmeside
Fra : Klaus Madsen

Dato : 13-09-03 01:19

Hvis I har lyst kan følge med/se min nye Foto hjemmeside/Galleri.

Kommentarer modtages gerne såvel positiv som negativ.

http://www.grafreaks.dk/foto

Mvh. Klaus

Fra : P. Andersen

Dato : 13-09-03 07:50

Klaus Madsen wrote:
> Hvis I har lyst kan følge med/se min nye Foto hjemmeside/Galleri.
>
> Kommentarer modtages gerne såvel positiv som negativ.
>
> http://www.grafreaks.dk/foto
>
> Mvh. Klaus

Rigtig pænt

Nydelige billeder, selvom der er en håndfuld med utrolig stor kontrast i som
jeg syntes ødelægger billedet.... motiv og virkning går tabt.

Men ellers pænt. Meget overskueligt og enkelt. Sådan skal det gøres

--
Vh. Peter Andersen

Fra : Klaus Madsen

Dato : 13-09-03 12:14

"P. Andersen" <peterandersen@mespilus.dk> wrote in message

> [...]
> jeg syntes ødelægger billedet.... motiv og virkning går tabt.
>
> Men ellers pænt. Meget overskueligt og enkelt. Sådan skal det gøres

Hej Peter

Tak for kritikken.
Hvad er det specielt for nogle billeder du mener?
Nu er det sådan at i nogle af billederne er den store kontrast en vigtig del
af billedet (for mig).

Mvh. Klaus

Fra : Ulf Pedersen

Dato : 13-09-03 09:08

Klaus Madsen skrev:

Hej Klaus

>Hvis I har lyst kan følge med/se min nye Foto hjemmeside/Galleri.
>
>Kommentarer modtages gerne såvel positiv som negativ.
>
>http://www.grafreaks.dk/foto

Flot både hvad angår billeder og siden.

U.P.

http://www.digifoto-nord.dk (min legeplads)

Fra : Pico

Dato : 13-09-03 23:44

Klaus Madsen wrote:
> Hvis I har lyst kan følge med/se min nye Foto hjemmeside/Galleri.
>
> Kommentarer modtages gerne såvel positiv som negativ.

Jeg har kun set nogle af billederne, de er flotte.
Siden er noget af det bedste jeg har set længe, overskuelig, virker
hurtig og flere af de positive superlativer.
Jeg kan særlig godt lide efekten med tumbneil der er grået ud og
når musen kommer over dem er de klare, men det er der nok nogen
der ikke synes så godt om, sådan er der så meget.
Pico