Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Download program
Fra : Peter

Dato : 09-09-03 20:47

Kære gruppe,
jeg har et Canon A60 som jeg generelt er tilfreds med, men jeg er ikke
tilfreds med ZoomBrowser.
Jeg har indtil opgradering til ny PC haft et kanon progrem til download af
billeder, men mistede desværre mine programmer i den forbindelse.
Programmet jeg efterlyser er freeware, og kan hente billederne ned og gemme
dem efter EXIF datoen, fx 2003-09-09 001.jpg.
Er der en der kender programmet ?!?!?
På forhånd tak, Peter

Fra : Ole Gyldenløve

Dato : 09-09-03 21:21

> Programmet jeg efterlyser er freeware, og kan hente billederne ned og
gemme
> dem efter EXIF datoen, fx 2003-09-09 001.jpg.

Er det et program specifikt til Canon og kan det også hente billeder i
RAW-format? Jeg tænker her på om programmet kan hente RAW-billeder
(NEF-format) fra Nikon D100.
/ole

Fra : Peter

Dato : 09-09-03 21:30

"Ole Gyldenløve" <ole@*fjern*gyldenlove.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er det et program specifikt til Canon og kan det også hente billeder i
> RAW-format? Jeg tænker her på om programmet kan hente RAW-billeder

Nej, det er ikke specifikt er til Canon og jeg tror det kan hente
RAW-format, men er ikke sikker, da A60 alene gemmer i jpg formatet.

Fra : Lars J.H

Dato : 10-09-03 02:38

On Tue, 9 Sep 2003 21:47:20 +0200, "Peter" <p_dahl@slettestiscali.dk>
wrote:

> Er der en der kender programmet ?!?!?

Kan det være http://www.breezesys.com/Downloader/index.htm
Det var vist freeware indtil for lidt tid siden, men der kan stadig
downloades en af de ældre gratis versioner fra deres website.

--
mvh Lars J.H

Fra : Peter

Dato : 10-09-03 06:46

"Lars J.H" <lajuhe@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Det var vist freeware indtil for lidt tid siden, men der kan stadig
> downloades en af de ældre gratis versioner fra deres website.

Lige præcis, tak for hjælpen.
Peter

Fra : Lars [8210]

Dato : 10-09-03 00:45

Peter wrote:
> [...]
> forbindelse. Programmet jeg efterlyser er freeware, og kan
hente
> billederne ned og gemme dem efter EXIF datoen, fx

Hej Peter
Ja jeg vil heller ikke sige at jeg er tilfreds med
ZommBrower.
Jeg bruger Downloader v1.5 fra www.breezesys.com, hvis ikke
jeg direkete bruger en kortlæser.....

--
Med venlig hilsen / Best Regards / Gruß

Lars

e-mail: lars9999@NOSPAMexcite.com Remove the obvious.
Besuchen Sie meine Foto-links / Visit my Photo-links /
Besøg min Foto-links:
http://www.fotolinks.dk or http://www.photolinks.dk