Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hvor køber man rammer??
Fra : Morten

Dato : 09-09-03 19:03

Så fik jeg fremkaldt nogle billeder jeg har lyst til at hænge op på min væg.
Og efter en lille rund tur i Aalborg kunne jeg konstatere at der ikke rigtig
var nogle rammer der lige faldt i min smag...
Søger en simpel og gider ikke den "klassiske" skifteramme... eller gider
ikke se på de der latterlige metalspænder...

Rammen skal være 30 x 45.
Nogen der kan komme med nogle gode råd?? Hvor køber man rammer?? Er der er
sted på nettet??

MVH Morten

Fra : Sverre Stokke

Dato : 09-09-03 19:45

"Morten" <non@non.dk> skriver:
>Nogen der kan komme med nogle gode råd?? Hvor køber man rammer?? Er der er
>sted på nettet??

http://www.gmkunst.dk/kunstner_prisliste.php

Hilsen Sverre.

Fra : Kristian Amby

Dato : 09-09-03 20:31

Så vidt jeg husker, er den en rammebutik i Svenstrup. De laver deres
egne rammer og det er en fast pris pr cm.

Mvh
Kristian Amby

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 09-09-03 20:40

"Morten" <non@non.dk> skrev i en meddelelse

> Nogen der kan komme med nogle gode råd?? Hvor køber man rammer??

Prøv FotoKaj i Nøresundby, eller Frode Kirstoffersen, de ligger begge to tæt
ved dig, og har med garanti et stort nok udvalg til at du kan finde noget du
kan lide.
--
Med venlig hilsen Fotograf Thomas Lorentsen
www.tholofoto.dk

Fra : Ulf Pedersen

Dato : 10-09-03 09:29

Hej Thomas

>Prøv FotoKaj i Nøresundby, eller Frode Kirstoffersen, de ligger begge to tæt
>ved dig, og har med garanti et stort nok udvalg til at du kan finde noget du
>kan lide.

Frode Kirstoffersen ? er det ikke ham fra TV ??
Frode Kristiansen tror jeg mere han hedder

U.P.

http://www.digifoto-nord.dk (min legeplads)

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 10-09-03 19:58

"Ulf Pedersen" <ulf_pedersen@digifoto-nord.dk> skrev i en meddelelse

> Frode Kirstoffersen ? er det ikke ham fra TV ??
> Frode Kristiansen tror jeg mere han hedder

Du har sikkert ret i begge tilfælde.... jeg har før tastet forkert...*S*

Fra : Ulf Pedersen

Dato : 10-09-03 09:24

Morten skrev:

Hej Morten

Så bør du jo nok gå i en speciel forretning, som fx. en glarmester,
dem er der da ellers nok af i Aalborg.
Fx. er der en på hjørnet af Vendelbogade og Borgergade, hvis jeg ikke
husker helt forkert

Fra : .Alladin

Dato : 10-09-03 19:09

Hvis du tænker på trærammer vil jeg anbefale dig at gå til en snedker.
Han kan for meget få (ofte sorte) penge køre et par lister gennem sin
fræser, hvilket giver mange og flotte muligheder.