Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Begynderguides? begreber?
Fra : Sparre

Dato : 09-09-03 18:42

Hejsa

Jeg er på det sidste blevet mere og mere hooked på at tage billeder, men
mangler lidt grundviden, så det er her i som kendere kommer ind i billedet
hehe

Søger "artikler" på nettet, helst dansk, men engelsk mestrer jeg også, de
skal omhandle de gængse begreber om blænde, f værdier, ISO tal, lukkertid
osv.

Også gerne nogen der måske giver et par fifs, kender 1/3 dels reglen, håber
der lige er nogen der kan slynge et på links ud af ærmet, synes det er lidt
svært at overkue når man ikke kender de eksakte begreber, lidt svært at søge
viden så

--
SParre

Fra : Jan Emil Christianse~

Dato : 09-09-03 18:51
Fra : Jacob

Dato : 09-09-03 18:53

"Sparre" <christian@etdomæne.dk> wrote in message
> [...]
lidt
> svært at overkue når man ikke kender de eksakte begreber, lidt svært at

http://www.photographytips.com/
Har alt du efterspørger.

Jacob
www.jacobleedgaard.com

Fra : Karsten Kryger Hanse~

Dato : 09-09-03 20:11

> Søger "artikler" på nettet, helst dansk, men engelsk mestrer jeg også, de
> skal omhandle de gængse begreber om blænde, f værdier, ISO tal, lukkertid
> osv.

Du kan også finde meget på http://www.photo.net/learn/

Mvh.
Karsten

--
Galleri: www.kryger.dk/karsten

Fra : Mads Danquah

Dato : 11-09-03 08:21

Hej Christian.

Jeg har selv fået rigtig meget ud af Michael Reichmann's "Understanding
Series" på

http://www.luminous-landscape.com/tutorials/understanding-series/

Mvh

Mads Danquah

Fra : Bo M. Havmand

Dato : 11-09-03 21:34

Læs event. mit tidligere indlæg om "lære-bøger"

http://mygate.mailgate.org/mynews/dk/dk.fritid.foto/4056fe74b465e055224552b3beefb78d.128297%40mygate.mailgate.org?order=smart&p=1/293

MVH
Havmanden