Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hjæææææææææææææælp
Fra : Ole Palmhøj

Dato : 09-09-03 17:45

Hej
Midt i flytteriet er laderen til min Hasselblad 500 EL/M blevet gemt så
grundigt af vejen, at jeg ikke kan finde den. Jeg skal fotografere til
bryllup på lørdag, og "Bladen" er flad.
Hvis een eller anden ligger inde med sådan en lader og vil låne, leje eller
sælge mig den, vil jeg MEGET gerne høre fra vedkommende. Jeg bor i
Københavnsområdet, og skulle helst kunne lægge mine klamme gulerødder på
laderen allerallersenest fredag.
Jeg venter i spænding og med krydsede fingre på et svar.
Mvh
Ole Palmhøj

Fra : Jan Emil Christianse~

Dato : 09-09-03 17:59

http://www.fotoportal.dk/fotoessays/skulpturer.aspx
Tur på Thorvaldsens Museum og Ny Carlsberg Glyptotek.

Jan Emil

Fra : Jan Emil Christianse~

Dato : 09-09-03 18:08

Gå til www.dba.dk
Søg på Hasselblad
Gå ind under kamera Spejlrefleks kamera, Hasselblad 500 EL/M, God stand,
m.oplader.
Mon ikke du kan låne den får et beløb.
Det er Københanvn k.

Er du desperat kan det hele købes for 3k.

Jan
www.fotoportal.dk

Fra : Ole Palmhøj

Dato : 09-09-03 18:26

Hej Jan
Tak for tippet. God ide, Jeg prøver at tale med ham.
Ole

Fra : Ukendt

Dato : 10-09-03 07:15

"Ole Palmhøj" <opal@dr.dk> wrote in message
> [...]
> laderen allerallersenest fredag.
> Jeg venter i spænding og med krydsede fingre på et svar.

Er det den samme lader som ELXén bruger: Type 8314?
Hvis ja, har jeg en liggende her på jobbet som du kan låne..

vh
Søren H.N.