Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
De 20 Bedste billeder: Øresundmennesket 20~
Fra : Mark Høserich

Dato : 08-09-03 22:26

De 20 bedste billeder ved Øresunds Networks Fotokonkurrance 2003 er blevet
offenligtgjort og kan findes på
http://www.oresundnetwork.com/foto_03/index-dk.htm.
Selvglorificering er in i disse tider så jeg kan nævne, at jeg blev nummer
10, helt fortjent overgået af bedre motiver. Der er ikke andet for end og
deltage næste gang, jeg må indrømme at jeg er lidt stolt da det er første
fotokonkurrance jeg deltager i og først er begyndt at tage billeder for 2-3
måneder siden.

M<a>RK

Fra : Jacob

Dato : 09-09-03 08:14

"Mark Høserich" <mfbh21@privat.tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
> deltage næste gang, jeg må indrømme at jeg er lidt stolt da det er første
> fotokonkurrance jeg deltager i og først er begyndt at tage billeder for

Fint billede, Mark og passende til konkurrencen. Jeg synes, det er bedre end
både nr. 1 og nr. 3... Nr. 2 er nok det jeg bedst synes om af alle.

Jacob
www.jacobleedgaard.com

Fra : Mark Høserich

Dato : 10-09-03 11:59

Jacob wrote:
> [...]
>
> Fint billede, Mark og passende til konkurrencen. Jeg synes, det er
> bedre end både nr. 1 og nr. 3... Nr. 2 er nok det jeg bedst synes om

Mange tak Jacob, jeg synes selv at nr 16 af Jessica Celander burde ha
vundet flot billede og rigtiggod tekst.

M<a>RK

Fra : Jacob

Dato : 10-09-03 14:45

> Mange tak Jacob, jeg synes selv at nr 16 af Jessica Celander burde ha
> vundet flot billede og rigtiggod tekst.

Ham har jeg set mange gange, tager tit billeder nær den bro, han sidder ved.
Jeg synes dog ikke det har noget med "Øresundsmennesket" at gøre. Der synes
jeg faktisk nr. 4 og dit eget rammer bedst - i henhold til konkurrencens
formulering. Jeg havde også selv et med, nr. 14, det med kvinden, broen og
mobiltelefonen, men det blev lidt skabelonagtigt, "mennesket" er ikke så
fremtrædende her. Nr. 2 har måske heller ikke så meget med
"Øresundsmennesket" at gøre, men det er bare lækkert og klassisk som det
er... I øvrigt elendig opløsning på alle billederne, synes du ikke? De
burde komprimere billederne bedre, når de lægges ud på nettet.

Fra : Mark Høserich

Dato : 10-09-03 16:23

Jacob wrote:
> [...]
> opløsning på alle billederne, synes du ikke? De burde komprimere
> billederne bedre, når de lægges ud på nettet.

Tillykke med det, jeg opdagede sgu da slet ikke dit navn, da jeg så dem
igennem første gang. Det er et flot billede du har taget, eneste anke er, at
det virker noget konstrueret, hvilket mit eget i høj grad også gør. Det er
nok derfor jeg godt lide nr 16, det virker så naturligt og det nyder jeg i
høj grad at det kommer til udtryk i billedet, herudover synes jeg mennesket
er i centrum i hendes billede. Hva' kamera brugte du ? Jeg brugte selv et
Casio QV-5700. I spørgsmålet omkring opløsningen, kan jeg kun give dig helt
ret.

Forresten tager du til Receptionen på København Rådhus?, det ville være
skægt at kunne hilse på dig.

Fra : Jacob

Dato : 11-09-03 16:00

"Mark Høserich" <mfbh21@privat.tdcadsl.dk> wrote in message

> Hva' kamera brugte du ?

Nikon Coolpix 4500.

> Forresten tager du til Receptionen på København Rådhus?, det ville være
> skægt at kunne hilse på dig.

Jeg da det kunne det i høj grad, men jeg har ikke mulighed for at komme til
Kbh på det pågældende tidspunkt :(