Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon Ixus 400
Fra : Peter

Dato : 08-09-03 21:47

Hej,

Jeg har været den lykkelige ejer af et Ixus 400 i ca 4 uger, så satte linsen
sig fast (E18 = Error 18).

Efter lidt søgning på nettet har jeg fundet ud af at det desværrer er en
meget normal fejl, er der flere der har oplevet det? Kan det fixes (Hvis det
sker igen om 2 år)? Eller skal jeg bede om at få mine penge igen?

Mvh Peter Bundgaard

Fra : Frank

Dato : 09-09-03 07:43

Hej Peter !

PUHA det er jeg da ked af at høre for jeg har lige købt en IXUS 400 i sidste
uge , håber at hvis dette er en generel fejl at Canon vil gøre noget ved
det. Lad os høre hvad der sker med dit

Frank

PS hvis man nu ikke er en haj til det med fotografering, skal IXUS så stå i
M mode eller bare neutral ??

Fra : nyrup

Dato : 09-09-03 21:26

Frank <pors@post8.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3f5d765f$0$97223$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

> Frank
>
> PS hvis man nu ikke er en haj til det med fotografering, skal IXUS så stå
> M mode eller bare neutral ??

Jeg vil da tro det skal stå på P (Program), hvis der er sådan et og det må
der være... Jeg er heller ikke glad for at høre det med fejlene på Ixus, for
det er det eneste digitalkamera jeg har øje for, hvis jeg skal ha' et nyt
inden for overskuelig fremtid. Dette pga. CF-kortet (har et par stykker i
forvejen) og så kameraets udformning og moderate størrelse. Men det er da
underligt hvis ikke Canon gør noget ved problemet, hvis det er udbredt!!
mvh,
Lars-Peder

Fra : Henrik Münster

Dato : 09-09-03 21:35

nyrup <nyrup@get2net.dk> wrote:

> [...]

> underligt hvis ikke Canon gør noget ved problemet, hvis det er udbredt!!

Der er bare en tegning af et kamera. Se i manualen eller læs anmeldelser
på nettet, hvor de ofte gør meget ud af kameraets muligheder:
<http://www.steves-digicams.com/2003_reviews/s400_pg2.html>
<http://www.imaging-resource.com/PRODS/S400/S40A.HTM>
<http://www.dcresource.com/reviews/canon/powershot_s400-review/index.sht
ml>
<http://www.megapixel.net/reviews/canon-s400/s400-review.html>
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Ingrid

Dato : 10-09-03 15:59

Hejsa

Hvordan fik du linsen ud ??
Hilsen Ingrid

Fra : Peter

Dato : 10-09-03 20:31

"Ingrid" <stub@tdcadsl.dk> wrote in message
> Hejsa
>
> Hvordan fik du linsen ud ??

Når man tænder kameraet i kamera mode, stopper linsen midtvejs, så går der
ca 2 sek., så kører den ind igen, og der står E18 på skærmen.

Mvh Peter

Fra : Ingrid

Dato : 11-09-03 06:52

Jeg kan slet ikke komme ind i menuen, hvis jeg tænder kommer den straks med
en fejlmelding E 18 , vil dog ikke lægge skjul på den har været en tur på
gulvet, men håber da lidt endnu ) har dog købt en ny ixus da jeg syntes
det er et godt kamera hvis man ikke ligefrem er proff, og det er jeg ikke.

Hilsen Ingrid

Fra : Per Emborg

Dato : 09-09-03 00:44

Ja jeg har prøvet det samme med mit Canon S10 men der hed fejlen vist nok
E28 som Canon aldrig havde hørt om selv om jeg kunne henvise til 96 sider på
nettet om fejlen E28

--
Per Emborg
x112kvik4u@dotcomprik.dk