Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
(måske OT) - DV-camera
Fra : thomas

Dato : 08-09-03 21:31

Dav gruppe

Jeg ved ikke, om der er en DigitalVideogruppe. eller om fotofolket må
trækkes med det....

Men - lige en kommentar.....

Jeg har i knap 1 år været i besiddelse af et DV-cam - og det er jo godt
nok - fin kvalitet, indtil det ryger over på VHS :-/

Idag købte jeg så et firewirekort incl. kabel for kr. 169,-

Jeg har aldrig adskilt en PC før - men hev låget af og kastede kortet i...
startede... tilsluttede cameraet og trykkede optag.....

Hold da op!!! - det er superkvalitet på skærmen - og så skulle det blive
nemmere at klippe...

- Nu glæder jeg min til at få købt nogle DVD-skiver til den idag indkøbte
DVD-brænder..... så når begejstringen da ny højder..

derfor folkens med DV-cam..... afsted efter firewire - det er sq morskab til
lavpris

(købte min her: http://www.shg.dk/ under IO-kort - og har ingen kommercielle
interesser i foretagenet!)

/Thomas