Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
udskiftning af skærm på Canon ixus 400
Fra : Jeppe Søndergaard

Dato : 07-09-03 12:53

hej med jer
jeg vil høre om der er nogen som ved om man kan købe den skærm, som sidder
omme bag på camara, da det har fået nogle gode store risser, som jeg er træt
af, og jeg har ikke en udvidet forsikring på det, så jeg vil høre om der er
nogen som ved hvor man kan købe den skærm som der er på camarat og hvad den
eventuelt koster, og et link til en hjemmeside

hilsen jeppe

Fra : Henrik Weigelt

Dato : 07-09-03 14:45

"Jeppe Søndergaard" <jeppe@spammail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
den
> eventuelt koster, og et link til en hjemmeside

Hej Jeppe
Jeg har selv skiftet min lcd skærm på mit IXUS 400. Jeg kunne ikke
umiddelbart finde nogen forhandler af reservedele, så jeg endte med at købe
et andet kamera med deffekt linse og tage lcd skærmen derfra. En lille
skruetrækker og en rolig hånd er det eneste der ellers skal bruges for at
skifte skærmen.

/Henrik

Fra : Jeppe Søndergaard

Dato : 07-09-03 15:06

hej igen hvad gav du får sådan et camara som var defect
og hvor faldt du så over det camara

hilsen jeppe