Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Røg og damp v2
Fra : Espen

Dato : 07-09-03 11:24

Fra : Ole Larsen

Dato : 07-09-03 11:53

"Espen" <wess@wess.dk> skrev i en meddelelse
news:bjf0vh$2bfu$1@news.cybercity.dk...
> http://www.suell.dk/album/displayimage.php?album=4&pos=0
> Er det blevet for 'tegneserie-agtigt'?

Næ, tværtimod en fin grafisk virkning

--
Mvh, Ole.
Gør det lettere for alle : Slet det du ikke kommenterer og skriv under det
du kommenterer.

Fra : Sparre

Dato : 07-09-03 11:59

> Næ, tværtimod en fin grafisk virkning

Ja jeg synes også det er flot, hvilket kamera bruger du Espen ?

--
Sparre

Fra : Espen

Dato : 07-09-03 12:10

"Sparre" <christian@etdomæne.dk> skrev i en meddelelse

> Ja jeg synes også det er flot, hvilket kamera bruger du Espen ?
>
> --
> Sparre

Tak for kommentarne - nu mangler jeg bare at skyde et billede af en
superhelt, som jeg kan lægge ind i billedet?
Mit kamera er http://www.steves-digicams.com/2001_reviews/fuji2800.html ,
men skifter snart til et Minolta Dimage 7i - uha, hvor jeg glæder mig!

Mvh Espen

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 07-09-03 13:32

"Espen" <wess@wess.dk> wrote in news:bjf0vh$2bfu$1@news.cybercity.dk

> http://www.suell.dk/album/displayimage.php?album=4&pos=0
> Er det blevet for 'tegneserie-agtigt'?

Hvor er det mærkeligt at se på :)
Hvor bred er den asfaltstribe egentlig ?

Nerd is a word only used by those who can’t pronounce ’Intellectual’.
- http://query.dk/permlink.php?link=1058129898

Fra : Sparre

Dato : 07-09-03 13:59

> Hvor er det mærkeligt at se på :)
> Hvor bred er den asfaltstribe egentlig ?

Ja, umidlbart ville jeg skyde på bilbredde, efter "mærkerne" på asfalten,
måske en nedkørsel til en pakeringskælderting ?

--
Sparre

Fra : Espen

Dato : 07-09-03 15:49

> Ja, umidlbart ville jeg skyde på bilbredde, efter "mærkerne" på asfalten,
> måske en nedkørsel til en pakeringskælderting ?
>
> --
> Sparre

Øh, nu tabte I godt nok mig her... hvilken asfaltstribe?
Ser vi på det samme billede?
Mvh Espen

--
http://www.suell.dk/index.htm
http://www.neilbrophy.com

Fra : Sparre

Dato : 07-09-03 15:58

> Øh, nu tabte I godt nok mig her... hvilken asfaltstribe?
> Ser vi på det samme billede?
> Mvh Espen

lol, hehe enlighten me

--
Sparre

Fra : Espen

Dato : 07-09-03 16:07

weird, linket passer fint her, det må være et eller andet databasehalløj,
der driller?
Men prøv i stedet dette link så :
<http://www.suell.dk/album/displayimage.php?album=lastup&cat=0&pos=0>
Ellers er det den tunge vej forbi http://www.suell.dk/index.hth -> album;
det er det senest uploadede billede "Fog and smoke v2"

Mvh igen
Espen

--
http://www.suell.dk/index.htm
http://www.neilbrophy.com

Fra : Espen

Dato : 07-09-03 16:08

http://www.suell.dk/index.htm s'føli'....

Fra : Chono H.

Dato : 07-09-03 17:13

måske billedet kunne være lidt renere i skarphed, hvordan har du lavet smoke
?

Fra : Espen

Dato : 07-09-03 17:21

"Chono H." <demo@mohawk.dk> skrev i en meddelelse
> måske billedet kunne være lidt renere i skarphed, hvordan har du lavet
smoke ?

Skarpt generelt eller i for/baggrund?
Røgen er ikke lavet, den var der - se evt. originalfoto her:
<http://www.fotokritik.dk/visstort.html?pic=40866-1> - det er kun skaleret
ned

Mvh Espen
--
http://www.suell.dk/index.htm
http://www.neilbrophy.com

Fra : Jens Bruun

Dato : 07-09-03 18:44

> Røgen er ikke lavet, den var der - se evt. originalfoto her:
> <http://www.fotokritik.dk/visstort.html?pic=40866-1> - det er kun
skaleret
> ned

Jeg foretrækker så klart originaludgaven, som jeg finder ganske flot og
spændende. Din redigerede udgave finder jeg derimod lidt for fortænkt.

--
-Jens B.

Fra : Espen

Dato : 08-09-03 19:12

> Jeg foretrækker så klart originaludgaven, som jeg finder ganske flot og
> spændende. Din redigerede udgave finder jeg derimod lidt for fortænkt.
>
> --
> -Jens B.

Tak for kommentaren, rart at se, at vi ikke alle tænker ens. Originalen er
jeg faktisk ikke selv særligt vild med, det var på vej i skraldespanden,
lige inden PS tog over

Mvh Espen
--
http://www.suell.dk/index.htm
http://www.neilbrophy.com

Fra : Ole Larsen

Dato : 07-09-03 22:05

> [...]
> Ellers er det den tunge vej forbi http://www.suell.dk/index.hth -> album;
> det er det senest uploadede billede "Fog and smoke v2"
Ups - andet billede end jeg kommenterede
Mvh
Ole

Fra : Bested

Dato : 07-09-03 15:57

Nej, det tror jeg nemlig ikke i gør. Det lurede mig også lidt da du talte om
røg osv. hehe.
tjek dit link igen.

Fra : ThomasM

Dato : 07-09-03 15:57

"Espen" <wess@wess.dk> wrote in message
> Øh, nu tabte I godt nok mig her... hvilken asfaltstribe?
> Ser vi på det samme billede?
> Mvh Espen

Den sorte der forsvinder bag murstensvæggen..

Spændende billede i øvrigt

/ThomasM

Fra : Espen

Dato : 07-09-03 16:09

"ThomasM" <maarlundREMOVE@mail.dkTHIS> skrev i en meddelelse

> "Espen" <wess@wess.dk> wrote in message
>
> Den sorte der forsvinder bag murstensvæggen..
>
> Spændende billede i øvrigt
>
> /ThomasM

Hov, jeg glemte jo helt at takke!

Mvh Espen

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 07-09-03 17:24

"Espen" <wess@wess.dk> wrote in

> Øh, nu tabte I godt nok mig her... hvilken asfaltstribe?
> Ser vi på det samme billede?

http://www.suell.dk/album/albums/userpics/10001/Untitled-1a.jpg

Det er det der kommer frem som det første når jeg klikker på det link
du sendte...

Fra : Espen

Dato : 07-09-03 17:29

> http://www.suell.dk/album/albums/userpics/10001/Untitled-1a.jpg
>
> Det er det der kommer frem som det første når jeg klikker på det link
> [...]

Ja, det virker ret mystisk? Men se evt. tidligere svar:

Fra : Espen

Dato : 07-09-03 17:31

> Ja, det virker ret mystisk? Men se evt. tidligere svar:
> [...]
Argh! Det kører IKKE i dag!

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 07-09-03 22:49

"Espen" <wess@wess.dk> wrote in

> Argh! Det kører IKKE i dag!
> [...]

Også et ret fedt billeder - også det andet af dem, det der er lidt
lysere

Fra : Espen

Dato : 08-09-03 19:15

"Henrik Stidsen" <nospamforme@hs235.dk> skrev i en meddelelse > Også et ret
fedt billeder - også det andet af dem, det der er lidt
> lysere
>
> --
> .: Henrik Stidsen - http://hs235.dk/ - http://hs235.dk/blog/ ::...

Tak for det Henrik - det lyse er jeg da også nogenlunde tilfreds med, men
syntes altså, at det skulle gøres endnu mere dystert - men nu får dét
billede nok lov til at få fred fremover

Mvh Espen
--
http://www.suell.dk/index.htm
http://www.neilbrophy.com

Fra : Espen

Dato : 07-09-03 17:40

Billedet er nu postet i dk.binaer

Espen
--
http://www.suell.dk/index.htm
http://www.neilbrophy.com

Fra : Lars

Dato : 07-09-03 18:37

"Espen" <wess@wess.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Jeg synes at du har lavet en masse vidunderlige billeder.
Du er hamrende god til at skyde arkitektur og fange linier og kontrasterne i
farverne.

Nogle af billederne er gjort rigtig spændende
ved at nuancere mellemtonerne fint og fremhæve dem
ved at undertrykke de stærke farver.

Min kritik er så at du har for mange billeder på samme side
som ligner hinanden for meget og som har titler for tæt på hinanden.

Så gør det jo ikke så meget
når mange af billederne er fra den arkitektonisk spændende by, Barcelona.

Er det Farø Broen der har sneget sig ind imellem?

Alt i alt har din side gjort et stort indtryk her.

Lars

Fra : Espen

Dato : 08-09-03 19:20

"Lars" <velsheda@RemoveThisoncable.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg synes at du har lavet en masse vidunderlige billeder.
> Du er hamrende god til at skyde arkitektur og fange linier og kontrasterne
> farverne.

Mange tusind tak - jeg har kun bevæget mig i fotoverdenen siden Januar 2003,
og må indrømme at være blevet hårdt ramt af fofoitis?

> Nogle af billederne er gjort rigtig spændende
> ved at nuancere mellemtonerne fint og fremhæve dem
> ved at undertrykke de stærke farver.

well, jeg kan li' at bevæge mig frit mellem det grafiske og det
fotografiske - sagt på en anden måde: Jeg er et legebarn!

> [...]
>
> Så gør det jo ikke så meget
> når mange af billederne er fra den arkitektonisk spændende by, Barcelona.

Point taken! Jeg går også og overvejer en bedre struktur i opbygningen af
albummet - det kommer, når tiden tillader det

> Er det Farø Broen der har sneget sig ind imellem?

Det er Storebælt, fra Sjællands-siden - et forsøg på at lave en anderledes
skildring af dette kæmpe bygningsværk, som alligevel kan blive forsvindende
lille i naturen omkring?

> Alt i alt har din side gjort et stort indtryk her.

Tusind tak igen

> Lars

Mvh Espen
--