Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Dagens foto: Verninge med menneske
Fra : Fums

Dato : 06-09-03 13:53

Så lykkedes det endelig at få et menneske (og en hund) med på et billede...
desværre med ryggen til.

http://fums.dk/2003/09/index.htm#6

--
Venlig hilsen

Fums Fotolog
http://fums.dk

Fra : Bested

Dato : 06-09-03 14:05

Jeg har lidt svært ved at se meningen med billedet :| det fortæller ikke
rigtigt noget, men i stedet skøjter man hurtigt hen over det og tænker: "nåh
ja, et vejskilt, en mand, hund og bil ... uden nogen form for relation til
hinanden".

Fra : Jan

Dato : 06-09-03 17:33

Pyha Fums
Jeg håber du kan blive ved at holde modet oppe, trods kritikken.
Selv har jeg taget mange billeder, men det kniber gevaldigt for mig at
finde et jeg tør uploade.
Fair nok, hvis det var let at tage gode billeder, så ville det jo ikke
være nogen kunst.
Hold humøret oppe.
Mvh
Jan

Fra : Fums

Dato : 06-09-03 20:02

Jan skrev news:3f5a0c20$0$54838$edfadb0f@dread11.news.tele.dk
> Jeg håber du kan blive ved at holde modet oppe, trods kritikken.
> Selv har jeg taget mange billeder, men det kniber gevaldigt for mig at
> finde et jeg tør uploade.

Jeg har brugt over 20 år på at lade være med at fotografere i håb om at
bliver bedre... det har ikke hjulpet. Jeg må fortsætte trods eller pga.
kritikken.

> Hold humøret oppe.

Forsøger.

Det var en stor sejr for mig i dag. Første billede at en person jeg ikke
kender... det går langsomt fremad. I øvrigt har jeg også for første gang
beskåret billedet. Det blev ikke perfekt, men det var rat at få meget af det
udenom væk.

--
Venlig hilsen

Fums Fotolog
http://fums.dk

Fra : Bested

Dato : 06-09-03 20:30

Prøv at eksperimentere en masse med dine motiver og prøv med nogle
interssante vinkler. Kig på andres billedet (fx fotokritik.dk) og få nogle
ideer til hvordan det kan gøres. Jeg er ikke selv nogen god fotograf, men
jeg har da lært en helt masse tricks ved at kigge på andres billeder.

Fra : Fums

Dato : 06-09-03 21:46

Bested skrev news:3f5a35c3$0$24694$edfadb0f@dread14.news.tele.dk
> [...]
> ideer til hvordan det kan gøres. Jeg er ikke selv nogen god fotograf, men
> jeg har da lært en helt masse tricks ved at kigge på andres billeder.

Jeg prøvede med andre vinkler, det kom til at ligne det skæve tårn i Pisa
(eller hvor det nu står)

--
Venlig hilsen

Fums Fotolog
http://fums.dk

Fra : Jan

Dato : 06-09-03 22:02

"Bested" <morten@bested.net> skrev i en meddelelse
> [...]
men
> jeg har da lært en helt masse tricks ved at kigge på andres billeder.

Jep, der er godt nok mange flotte billeder. Det ser let ud, men det
kniber lidt at gøre det efter. Håber det kommer.
Jan