Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
FOTO: Tordenskjolds Fest i Frederikshavn 5~
Fra : REX

Dato : 06-09-03 03:14

Billeder ligger under samme titel i news:dk.binaer

Billederne er taget ved aftenstid og lige før solnedgang ...
og med mit nu 1. år gamle PowerShot A40 ....

Måske ikke de bedste billeder men en dejlig oplevelse ...

Take a look ...

Med venlig hilsen
K.G.

Fra : KNL DtP

Dato : 06-09-03 09:18

"REX" <rex@loveletters.dk> skrev i en meddelelse

> Take a look ...

Det er noget rigtigt lækkert lys, der er på billedet "Skoleskibet
DANMARK.jpg".

MVH

Kristian
www.knl-dtp.dk

Fra : REX

Dato : 06-09-03 11:02

Hej Kristian ....

TAK for din Kritik - ja men jeg har været heldig
der - det er lige op til solnedgang ...

I øvrigt vel det flotteste skib Danmark har lidt synd
det er et stålskib - det tager lidt af charmen når man
kommer tæt på ...

Endnu engang TAK Kristian ....

Med venlig hilsen
K.G.