Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Minolta raw?
Fra : Michael Holm

Dato : 05-09-03 22:34

Jeg er ved at programmere en raw converter, og har brug for en Minonta MRW
fil.

Er der en der vil maile en til mig på gizwiz@gizwizXXXX.dk (fjern XXXX)

På forhånd tak.

--Michael

Fra : Thomas Corell

Dato : 06-09-03 09:30

Michael Holm wrote:
> Jeg er ved at programmere en raw converter, og har brug for en Minonta MRW
> fil.

Måske du kan hente den her:

http://www2.primushost.com/~dcoffin/powershot/

og reverse-engineer'e lidt på den. Programmøren skriver:

"This code is freely licensed for all uses, commercial and
otherwise. Comments, questions, and encouragement are welcome."

så du må godt ;)

> Er der en der vil maile en til mig på gizwiz@gizwizXXXX.dk (fjern XXXX)

Der kan jeg så ikke hjælpe, men en Olympus .ORF kan jeg godt levere.

--
Don't waste space

Fra : Michael Holm

Dato : 06-09-03 11:01

Tak, men jeg bryder mig ikke om Daves Bayer interpolation. Jeg har kigget på
en pixel-grouping metode som laver langt bedre resultater, og er bedre en
den der er i Photoshop importeren (CRW import, that is)

--Michael

Fra : Mig

Dato : 06-09-03 19:07

"Michael Holm" <Michael@Holm.org> skrev i en meddelelse
> Jeg er ved at programmere en raw converter, og har brug for en Minonta MRW
> [...]
Det gør jeg selvom jeg ikke fatter hvad det er du skal bruge den til
men det behøver jeg jo heller ikke forstå.
mvh Kirsten

Fra : Michael Holm

Dato : 06-09-03 19:46

Tak for det.