Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Nyeste version af Zoombrowser ?
Fra : WTR

Dato : 05-09-03 18:10

Er der nogen, der har styr på hvad nyeste version af Zoombrowser er ?
På siden http://www.powershot.com/powershot2/customer/psswup.html er der
information om opgradering til 4.0.2

Min version af Zoombrowser: 4.1.0.46.
Så må min version da være nyere ?

/WTR

Fra : Erik Graversen

Dato : 05-09-03 20:54

"WTR" <worldofnews@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:3f58c494$0$24661$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

> Er der nogen, der har styr på hvad nyeste version af Zoombrowser er ?
> [...]
Jeg har samme ver. som dig og den er lev. sammen med et powershot A70.
Iflg. siden er patchen til: ZoomBrowser EX v4.0.0 and v4.0.1 som er lev.
sammen
PowerShot G3, PowerShot S45, PowerShot S230 og EOS-1D.
Disse bliver iflg. siden leveret med en "Canon Digital Camera Solution Disk
11.0" CD eller
"Canon EOS DIGITAL Solution Disk 4.0" som skal bruges under opdateringen.
Mit A70 er lev. med en "Canon Digital Camera Solution Disk 12.1"
Med andre ord os som har et A70 behøver ikke at bekymre os om denne
opdatering.

Mvh....................

--

RYGESTOP UDEN STRESS:
http://home1.stofanet.dk/erikgr/

Fra : Per O. Madsen

Dato : 06-09-03 15:48

"Erik Graversen" <erikgr@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Mit A70 er lev. med en "Canon Digital Camera Solution Disk 12.1"
> Med andre ord os som har et A70 behøver ikke at bekymre os om denne
Ved I hvordan man får den version til at virke med en G2 ?

Per O.

Fra : Erik Graversen

Dato : 06-09-03 23:10

"Per O. Madsen" <pomNEJTAK@osterbo-net.dk> skrev i en meddelelse

> Ved I hvordan man får den version til at virke med en G2 ?

Dur beskrivelsen på: http://www.powershot.com/powershot2/customer/psswup.html ikke?