Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Digital Fremkaldelse pris oversigt ?
Fra : Mark Høserich

Dato : 05-09-03 15:40

Findes der en prisoversigt så man kan se de forskellige butikkers priser ?
Jeg synes, at da jeg for nylig brugte Føtex skulle jeg ikke betale
opstartspris, men nu skal jeg lige pludselig, hvad er nu det for noget ?

M<a>RK

Fra : Jan

Dato : 05-09-03 16:21

"Mark Høserich" <mfbh21@privat.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Findes der en prisoversigt så man kan se de forskellige butikkers priser ?

Nej, du kan evt lave en

> Jeg synes, at da jeg for nylig brugte Føtex skulle jeg ikke betale
> opstartspris, men nu skal jeg lige pludselig, hvad er nu det for noget ?

Nogen gange har Bilka øl på tilbud, andre gange må du betale fuld pris, det
samme er tilfældet her, priserne varierer ofte.

Jan

Fra : Mark Høserich

Dato : 05-09-03 16:12

Jan wrote:

> Nej, du kan evt lave en

Jeg har desværre ikke tid Jan, men grunden til jeg spørger er at jeg faldt
over en oversigt på nettet lavet af en dansker, men nu kan jeg ikke finde
den, og den ville nok også være out-of-date; men jeg sender da gerne
opfordringen videre og håber at en hjælpsom sjæl ville lave en, evt.
Forbrugerstyrelsen.....

> Nogen gange har Bilka øl på tilbud, andre gange må du betale fuld
> pris, det samme er tilfældet her, priserne varierer ofte.
>
> Jan

Der er vel ikke andet og sige pis !!

M<a>RK

Fra : Mark Høserich

Dato : 05-09-03 16:19

Mark Høserich wrote:

> [...]
> sender da gerne opfordringen videre og håber at en hjælpsom sjæl
> ville lave en, evt. Forbrugerstyrelsen.....

Da var jeg sgu for hurtig jeg fandt denne side
http://www.computerworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=15460, men den er
desværre håbløst out-of-date...

Fra : Anders pedersen

Dato : 05-09-03 16:43

On Fri, 5 Sep 2003 17:19:01 +0200, Mark Høserich wrote:

> [...]

Her er nogle priser
Jubii
10 x 15 cm DKK 1,94
15 x 20 cm DKK 9,99
20 x 30 cm DKK 14,99
forsendelses gebyr 19,00

Bilka
10 x 15 cm 0,95
13 x 18 cm 3,20
15 x 20 cm 6,95
20 x 30 cm 12,50
Opstarts pris 18,95

Føtex
10 x 15 cm 1,00
13 x 18 cm 3,50
15 x 20 cm 7,95
20 x 30 cm 13,95
Opstartspris 19,95

Merlin
Ekspeditionsgebyr 10,00 DKK
10 x 15 cm 1,50 DKK
13 x 18 cm 3,95 DKK
20 x 30 cm 16,50 DKK

Anders

Fra : Gert Andersen

Dato : 05-09-03 17:35

In article <3f5897d6$0$32536$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, mfbh21
@privat.tdcadsl.dk says...
> [...]
> Jeg synes, at da jeg for nylig brugte Føtex skulle jeg ikke betale
> opstartspris, men nu skal jeg lige pludselig, hvad er nu det for noget ?

Hej

Måske denne:

http://www.haun.dk/

Gert

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 05-09-03 21:25

"Mark Høserich" <mfbh21@privat.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Findes der en prisoversigt så man kan se de forskellige butikkers priser ?

Lige så snart du har lavet en oversigt færlig og lagt den ud på nettet er
der sikert en butik der ændre priserne, og så kan du rette til igen...**S
det er et fuldtids job.

> Jeg synes, at da jeg for nylig brugte Føtex skulle jeg ikke betale
> opstartspris, men nu skal jeg lige pludselig, hvad er nu det for noget ?

Lige som med alt andet skifter priserne med jævne mellemrum. Jeg bruger
www.gabs.dk til at lave mine billeder, og der kan man holde sig uptodate via
deres hjemmeside, eller ringe til dem for de forbeholder sig retten til at
ændre priser for at kunne tilpasse sig market, og sådan har alle butikker på
det her område det sikkert.
--
Med venlig hilsen Fotograf Thomas Lorentsen
www.tholofoto.dk