Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Er dette den rigtige gruppe ??
Fra : Frank

Dato : 04-09-03 16:35

Hej NG !

Jeg står overfor at skal investere i et digital kamera og ville høre om
dette er den rigtige gruppe og forhøre sig i ??

Hilsen
Frank

Fra : Bested

Dato : 04-09-03 16:53

Ja, bare fyr løs ;)

Fra : Bested

Dato : 04-09-03 17:16

Kan fås hos shopman.dk for 2042 incl. levering ;)

"core99" <core99@delite.dk> skrev i en meddelelse
> Har du set sony DSC-P52 til 2499,- hos elgiganten?
>
> 2x zoom, 3.2 MP

http://www.elgiganten.dk/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/da_DK/-/DKK/El_
DisplayProductInformation-Start;sid=SxwhHFeOc3EhP2jZK_fi_VWqcrsviJUrM_0=?Cat
alogCategoryID=LosKBymkbl0AAADsyqnv267M&filename=producttype_text%2cproductp
age_text&ProductID=hYnD4QjoYiMAAAD0KNYM%2eiVM