Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Exakta
Fra : Erik Kirkeby Rasmuss~

Dato : 04-09-03 09:28

Der er et godt tilbud på et Exakta digitalkamera for tiden (DC 3100) til
2499 kr. - Er der nogen der har erfaring med dette kamera? - Jeg lurer også
på et Samsung, hvor man vist får meget for pengene.

Erik

---

Fra : Ukendt

Dato : 04-09-03 11:39

"Erik Kirkeby Rasmussen" <erkirkeby@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
også
> på et Samsung, hvor man vist får meget for pengene.

Hej Erik.
Kender ikke meget til Exakta kameraet, men ang. Samsung kamera, kan jeg kun
sige at jeg er yderst tilfreds med mit Samsung Digimax 340.
Knivskarpe billeder, nem betjening. Du kan prøve at tjekke et af billederne
taget med dette kamera på: http://www.fotokritik.dk/kritik.html?pic=37391
Billedet er skaleret ned til 800 x 600, originalen er 2048 x 1536.
Håber du kan bruge det til noget.
/Carsten

Fra : Anders pedersen

Dato : 04-09-03 17:06

On Thu, 4 Sep 2003 12:38:33 +0200, alsingeren wrote:

> [...]
>
> Hej Erik.
> Kender ikke meget til Exakta kameraet, men ang. Samsung kamera, kan jeg kun
Grunden til du kender Exakta er at der er en anden er laver kameraet og
sætter navnet Exakta på.
Jeg har fundet af at det er et rollei

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 04-09-03 19:15

Anders pedersen <4894apede@elev.daks.dk> skrev :

>Grunden til du kender Exakta er at der er en anden er laver kameraet og
>sætter navnet Exakta på.
>Jeg har fundet af at det er et rollei

Hvor Rollei så også køber det et eller andet sted, de laver ikke
selv deres digitalkameraer.

PS. Klip gerne i det du svarer på, tak.

med venlig hilsen
Knud