Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Uheldigt foto...
Fra : Michael Schrøder

Dato : 04-09-03 09:21

Jeg faldt lige over et officielt billede af vores kongefamilie...

http://kongehuset.dk/artikel.php?dogtag=kh_familien

Jeg synes næsten det er pinlig dårligt.

Beskæring, baggrund, opløsning, skarphed, og endda motiv - f.eks. Frederiks
måde at sidde på.

mvh Michael

Fra : Jensn

Dato : 04-09-03 09:43

"Michael Schrøder" <news4mis1@schroeder.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg synes næsten det er pinlig dårligt.
>
> Beskæring, baggrund, opløsning, skarphed, og endda motiv - f.eks.

UHA JA - Det kunne min 5 årige datter ha' gjort bedre, med mit aflagte HP
200C !

Burde man ikke gøre den kære familie opmærksom på "problemet" ?

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : Jacob

Dato : 04-09-03 09:47

"Michael Schrøder" <news4mis1@schroeder.dk> wrote in message
> [...]
>
> Jeg synes næsten det er pinlig dårligt.
>
> Beskæring, baggrund, opløsning, skarphed, og endda motiv - f.eks.

Enig, det er elendigt på alle måder. Det ser tilmed ud til at hælde til
venstre.

Fra : rAnders

Dato : 04-09-03 12:57

> [...]
>
> Jeg synes næsten det er pinlig dårligt.
>
> Beskæring, baggrund, opløsning, skarphed, og endda motiv - f.eks.

Det er som med kejserens nye klær, hvis man ikke synes det er godt har man
nok ikke forstand.
Eller hvis det er en hof-fotograf så må han sandelig have forstand.
(synspunkt set fra Kongehuset / Hofmarskallatet).
Men jeg mener nu også det er himmeltråbende dårlige billeder med dårlig
beskæring.

rAnders.

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 04-09-03 13:42

"Michael Schrøder" wrote:

> Jeg synes næsten det er pinlig dårligt.
>
> Beskæring, baggrund, opløsning, skarphed, og endda motiv - f.eks. Frederiks
> måde at sidde på.

Det kan jo også være en inkompetent web-master, der har lavet en
dårlig scanning og en uprofessionel beskæring.

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Jens Bruun

Dato : 04-09-03 14:10

> Det kan jo også være en inkompetent web-master, der har lavet en
> dårlig scanning og en uprofessionel beskæring.

Og det skulle i givet fald gøre billedet mindre dårligt?

--
-Jens B.

Fra : Bested

Dato : 04-09-03 14:15

Lyder meget sandsynligt hvis de bruger det samme firma, som skulle lave
kronprinsens hjemmeside

Fra : J Nielsen

Dato : 04-09-03 15:00

*LOOOOOOOL*

Fra : Jens Bruun

Dato : 04-09-03 14:08

"Michael Schrøder" <news4mis1@schroeder.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg faldt lige over et officielt billede af vores kongefamilie...

"Jeg faldt lige over"...Jaja, den er god med dig Du læser også kun
Se & Hør, når du er hos frisøren, ikke?

> Jeg synes næsten det er pinlig dårligt.
>
> Beskæring, baggrund, opløsning, skarphed, og endda motiv - f.eks.
Frederiks
> måde at sidde på.

Jeg er helt enig. Det må simpelthen være en fejl, eller også er
fotografen republikaner i det skjulte

--
-Jens B.

Fra : Michael Schrøder

Dato : 04-09-03 20:24

> "Michael Schrøder" <news4mis1@schroeder.dk> skrev i en meddelelse

> "Jeg faldt lige over"...Jaja, den er god med dig Du læser også kun
> Se & Hør, når du er hos frisøren, ikke?

Faktisk har vi på arbejde i flere år haft 2 billeder hængende - som på DSB
færgerne i gamle dage.

Det var en joke "mod" vores sekretær, som havde 2 rammer stående og ikke
viste hvad de skulle bruges til...

2 meget små billeder blev forstørret næsten til ukendelighed (meget store
pixels)

Nu flere år efter dukkede de op ved en intern flytning, og så ville jeg se
om der var grund til at genopfinde joken...

Så ja - jeg faldt faktisk lige over

Desværre var jeg i Ballerup onsdag, hvor Dronningen var her hvor jeg bor - i
Svendborg.

Det er ellers en dejlig mulighed for at få en masse festlige billeder.

Sidste gang hun var her, var før jeg gik digitalt, så billeder fra dengang
kan jeg ikke lige præsentere...

mvh Michael