Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Livstid for et digitalt kamera
Fra : Tom

Dato : 03-09-03 11:45

Er der nogen der ud kan/vil fortælle mig om livstid for et prof. digitalt
kamera? som Nikon D1? Hvor mange billeder kan den tage indtil mekanisk dele
vil slides?

Mvh.

Fra : Michael Holm

Dato : 03-09-03 12:00

Mellem 50.000 og 100.000, så skal lukkeren skiftes. Jeg skiftede lukkeren i
mit D30 for 1500.-

--Michael

Fra : Tom

Dato : 03-09-03 12:11

Hvad med servo til autofokus?

Fra : Michael Holm

Dato : 03-09-03 12:17

Hmmm, i mit tilfælde sidder den i objektivet (Canon EOS 10D) så det ved jeg
ikke.

--M