Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Var der nogen der så tv?
Fra : Kim S

Dato : 02-09-03 20:22

Hej i gruppen
Var der nogen der så det tv-indslag fra tv-lorry her til aften om en
fotoforretning, der har
haft et rambuktyveri af en polsk røverbande...
Jeg er bare interesseret om der er en der kan fortælle mig hvad forretningen
heder,
eller hvor den ligger!
MVH Kim S

Fra : Børge Larsen

Dato : 02-09-03 20:41

Det er Photographica i Skindergade

Fra : Timsah

Dato : 02-09-03 21:20

Åh nej, ikke igen?!
Det må da være 117. gang de smadrer Photographica.....fin lille butik,
handler der ofte.
;-(

Fra : ulf westergaard

Dato : 02-09-03 21:23

>et rambuktyveri af en polsk røverbande...

- er der nogen som kender disse polakker og kan sige hvor de bor.....

Fra : Poul R. Thomsen

Dato : 02-09-03 21:37

- er der nogen som kender disse polakker og kan sige hvor de bor.....

fisker du efter et godt tilbud??

Fra : Ole Sundberg

Dato : 03-09-03 06:00

In article <9_65b.746$ZY7.256@news.get2net.dk>,
"ulf westergaard" <ulf.westergaard@get2net.dk> wrote:

> - er der nogen som kender disse polakker og kan sige hvor de bor.....

I Polen....?

Ole

Fra : ulf westergaard

Dato : 03-09-03 08:59

"Ole Sundberg" <sundbergfjerndette@post1.tele> wrote in message

> I Polen....?

Vestre F?

ulf

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 02-09-03 21:50

Kim S wrote:

> Hej i gruppen
> Var der nogen der så det tv-indslag fra tv-lorry her til aften om en
> fotoforretning, der har haft et rambuktyveri af en polsk røverbande...

Jeg så ikke TV-Lorry, derfor undrer det mig, at man på forhånd
ved at det er en polsk røverbande, der har begået rambuktyveriet.

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Henrik Münster

Dato : 02-09-03 22:26

Niels Ebbesen <info@niels-ebbesen.net> wrote:

> Jeg så ikke TV-Lorry, derfor undrer det mig, at man på forhånd
> ved at det er en polsk røverbande, der har begået rambuktyveriet.

Ved du ikke, at det altid er de fordømte polakker? "Round up the usual
suspects!"
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Jens Bruun

Dato : 03-09-03 07:46

> Jeg så ikke TV-Lorry, derfor undrer det mig, at man på forhånd
> ved at det er en polsk røverbande, der har begået rambuktyveriet.

Dumt at undre sig over et indslag, du ikke så. Det var ikke "på
forhånd", man vidste, det var en posk røverbande, der stod bag. Det var
sådan set
primært, fordi de blev dømt for bl.a. dét forhold. Det var altså "på
baghånd", man vidste det.

--
-Jens B.

Fra : Kenneth Darling Soer~

Dato : 02-09-03 22:30

"Kim S" <ks-nospam@post.cybercity.dk> wrote in

> Hej i gruppen
> Var der nogen der så det tv-indslag fra tv-lorry her til aften om en
> fotoforretning, der har
> haft et rambuktyveri af en polsk røverbande...

Bare for en god ordens skyld: Det omtalte rambuktyveri foregik for 8 måneder
siden og grunden til indslaget var at det danske politi tilsyneladende ikke
har sendt sagsakterne til Polen endnu så polsk politi kan retsforfølge
bagmanden..

--
Regards / Med venlig hilsen
Kenneth

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 02-09-03 23:11

Kenneth Darling Soerensen wrote:

> [...]
> har sendt sagsakterne til Polen endnu så polsk politi kan retsforfølge

Og dansk politi har masse af tid til at rende rundt ude på
Christiania, og se om der er nogle haschrygere som de kan anholde.

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 02-09-03 23:36

Niels Ebbesen <info@niels-ebbesen.net> skrev :

>Og dansk politi har masse af tid til at rende rundt ude på
>Christiania, og se om der er nogle haschrygere som de kan anholde.

Det er jo noget, der er bestemt fra højere sted.

Fut: news:dk.politik
--
Knud

Fra : Zalza

Dato : 03-09-03 18:52

> Var der nogen der så det tv-indslag fra tv-lorry her til aften

nej... bor ikke i den region ;)

men fandt da lidt her
www.tv2regionerne.dk

/Z