Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Digital til papir
Fra : Niels

Dato : 02-09-03 19:12

Der har været meget snak om priserne på at få fremkaldt digitalbilleder.

Jeg har lige set at Føtex kun skal have 1 kr. pr stk. med et startgebyr
på 19.95

Det er da billigt synes jeg, jeg har ikke prøvet det endnu, men næste
gang jeg skal bruge billeder på papir skal det da prøves.

Mvh. Niels

Og nej jeg har ingen økonomiske interesser i Føtex.

Fra : KNL DtP

Dato : 02-09-03 19:28

"Niels" <niels.jensen@cool.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har lige set at Føtex kun skal have 1 kr. pr stk. med et startgebyr
> på 19.95

Hos Bilka koster det 0,95 kr. pr. stk. og startgebyr på 18,95 kr. - det er
lidt billigere end Føtex, men der skal stadig laves en del billeder, før det
kan betale startgebyret.

MVH

Kristian
www.knl-dtp.dk

Fra : 2rb1

Dato : 03-09-03 16:46

> [...]
> lidt billigere end Føtex, men der skal stadig laves en del billeder, før

Og kvalliteten er derefter

Fra : Henning

Dato : 03-09-03 22:15

"2rb1" <2rb1(NOSPAM)@stamfoto.dk> skrev i en meddelelse
> det

> Og kvalliteten er derefter

Har du selv prøvet? eller tro du bare det er dårligt fordi det er Billigka?