Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Slideshow med musik
Fra : Jacob

Dato : 02-09-03 19:07

Jeg har besluttet mig for at give brugeren en mulighed for at se mit
slideshow med musik (fra Richard Wagners Lohengrin). Det kan ses på:
http://www.jacobleedgaard.com/flash.htm

Hvis du har en kommentar til det eller har idéer om, hvordan det kan
forbedres, vil jeg meget gerne høre det.

Jacob
http://www.jacobleedgaard.com

Fra : Jan Emil Christianse~

Dato : 02-09-03 20:29

Ren kunst.
Den med den store sol er da for vild.
Kunne ikke lide det gule hus og svanen. De fik mig lidt ud af stemningen -
tror de var for "tydelige"
Den med fyrværket kom flot ind.

Meget flot og stemningsfuld.

Jeg er sku misundelig.

Jan

Fra : Jacob

Dato : 03-09-03 12:35

"Jan Emil Christiansen" <info@webmasteren.dk> wrote in message
> Ren kunst.
> Den med den store sol er da for vild.
> Kunne ikke lide det gule hus og svanen. De fik mig lidt ud af stemningen -
> tror de var for "tydelige"

Tak for kommentarerne, Jan!
Jeg har før hørt, at svanen var "under par", så den må nok lade livet i
slideshowet... Jeg giver dig også ret mht. det gule hus, i hvert fald når
musikken er på. Jeg må ned i arkivet at finde nogle mere passende... Tak
igen!

Jacob
http://www.jacobleedgaard.com

Fra : Jensb

Dato : 02-09-03 21:44

"Jacob" <nospam@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvis du har en kommentar til det eller har idéer om, hvordan det kan
> forbedres, vil jeg meget gerne høre det.

Det er sindsygt godt lavet. Jeg kan rigtig godt lide den måde billederne
helt stille fader in og ud, det passer rigtig godt sammen med den rolige
musik. Så selve "showet" er virkelig godt lavet.

At stort set alle billederne så også er virkelig flotte, det gør jo så bare
at man får lyst til at se det endnu engang, lige så snart det slutter.

Rigtig flot arbejde.

Jens

Fra : Jacob

Dato : 03-09-03 12:44

"Jensb" <ikkenogetspam@tilmig.dk> wrote in message

> [...]
bare
> at man får lyst til at se det endnu engang, lige så snart det slutter.

Takker for kommentarerne, Jens! Vil meget gerne høre, hvis du synes nogle
passer dårligt/mindre godt i slideshowet, da jeg selv har set billederne så
mange gange, at jeg delvist har mistet følingen med førstegangsoplevelsen af
billederne. Jan pegede på svanen og det gule hus, jeg har selv gået med
samme følelse omkring de to, men er der andre som er på grænsen? Billederne
kan også ses på http://www.jacobleedgaard.com/thumbnails.htm og
http://www.jacobleedgaard.com/thumbnails2.htm.

Jacob
http://www.jacobleedgaard.com

Fra : Pico

Dato : 02-09-03 21:46

Jacob wrote:
> [...]
>
> Hvis du har en kommentar til det eller har idéer om, hvordan det kan
> forbedres, vil jeg meget gerne høre det.

Det er rigtigt flot.
Pico

Fra : Jan K

Dato : 04-09-03 13:37

WOW!!!!
Jeg faldt helt hen, men det er rigtigt at man ind i mellem kommer tilbage
til virkeligheden.
Jeg havde en forventning om at se div. landskabsbilleder og havde indstillet
blikket på uendeligt, men bliver revet ud af stemningen når svanen pludselig
dukker op og siger "hva´ så " - også fyrværkeriet, som ellers er smukt og
passer i musikken bryder. jeg ved ikke med blomsterne, den sidste er meget
smuk- det ødelægger ikke noget, -men med vekslende billeder taget på
"uendelig", ville jeg kunne loope den og tilsidst sidde med et lykkeligt
smil på læben. Flot arbejde !
mvh. Jan K

Fra : Jacob

Dato : 06-09-03 12:38

"Jan K" <jkreutz@get2net.dk> wrote in message
> [...]
> smuk- det ødelægger ikke noget, -men med vekslende billeder taget på
> "uendelig", ville jeg kunne loope den og tilsidst sidde med et lykkeligt

Tak for kommentaren, Jan. Jeg kan godt se, hvad du mener, og jeg går også
med tanker om udskiftning i retning af landskabsbilleder hele vejen igennem.

Jacob
http://www.jacobleedgaard.com

Fra : Mark Høserich

Dato : 07-09-03 11:50

Jacob wrote:
> [...]
>
> Hvis du har en kommentar til det eller har idéer om, hvordan det kan
> forbedres, vil jeg meget gerne høre det.

Meget flotte billeder, Jacob. Desværre er der ikke noget overordnet tema for
slideshowet, men det kan selvfølgelig være et bevidst valg, you tell me.
Musikken virker rigtig godt til landskabs delen, men passer ikke rigtig når
der kommer dyr med på billederne. Alt i alt et flot professionelt stykke
arb., men du bør overveje et gennemgående tema, for så får dine flotte
billeder endnu større impact.

MVH
M<a>RK

P.s Hvor tog du billedet Reflections ?

Fra : Jacob

Dato : 08-09-03 18:10

"Mark Høserich" <mfbh21@privat.tdcadsl.dk> wrote in message

> [...]
> der kommer dyr med på billederne. Alt i alt et flot professionelt stykke
> arb., men du bør overveje et gennemgående tema, for så får dine flotte

Tak for synspunkterne, Mark. Landskabsbillederne er også dem, jeg synes
passer bedst til musikken, så ved næste gennemgang, ryger de andre ud. Kun
et par eller tre uger til efterårsfarverne rigtigt slår igennem, det er der
jeg skal have hentet de nye fra...

> P.s Hvor tog du billedet Reflections ?

Skejby, Århus. Hovedparten af de andre billeder er fra Malmö.