Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Ricoh RDC-5300
Fra : [BitSeN]

Dato : 02-09-03 17:11

Hej

Er der nogle i gruppen som kender til Ricoh RDC-5300 ?

Grunden til jeg spørger er at vi har et som vi har en del problemer
med. Når man smider helt frisk opladede batterier i kan den kun tænde,
første gange man trykker af, blinker den bare ud med opbrugte
batterier, nichts weiter.

Batterierne kan efterfølgende bruges i et andet kamera, så der er
strøm nok på, findes der evt. en firmware opdatering som kan løse
problemet ?.

Grunden til jeg spørger her, er at fotohandleren desværre er lukket,
og derfor ikke rigtig kan hjælpe.
Sidste mulighed må være at kontakte importøren, hvem importerer Ricoh
kameraer til DK ?

mvh
Brian

Fra : Peter Schrøder

Dato : 03-09-03 07:34

"[BitSeN]" skrev
> [...]
> med. Når man smider helt frisk opladede batterier i kan den kun tænde,
> første gange man trykker af, blinker den bare ud med opbrugte

Det kan skyldes noget så banalt som en
dårlig forbindelse. Prøv at rense kontaktpunkterne,
dels på batterierne, inden du putter dem i, dels i kameraet.

Peter Schrøder
peterschATvip.cybercity.dk
replace AT with @ to reply