Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fjernbetjening til Nikon F65
Fra : Ukendt

Dato : 02-09-03 16:01

Hej NG!

Jeg er i øjeblikket på jagt efter en fjernbetjening til mit Nikon F65.
Fjernbetjeningen hedder ML-L3!
Jeg har fundet den på Amazon's engelske og tyske udgaver, men de vi ikke
levere den til Danmark!
Jeg går udfra det er pga en aftale mellem Nikon distributørene i de enkelte
lande!

Er der nogen der kender til nogle tyske fotobutikker lige på den anden side
af grænsen, hvor jeg evt selv kan tage ned og købe den!

Jeg har spurgt i en fotobutik, men de kendte ikke noget til den
fjernbetjening!
På Nikon's danske side, kan man heller finde den, ikke engang F65!

Helmut Lotti

Fra : Morten Frederiksen

Dato : 02-09-03 17:51

"Helmut Lotti" <HelmutL(SnabelA)ofir(Prik)dk> wrote in message
> Er der nogen der kender til nogle tyske fotobutikker lige på den anden
side
> af grænsen, hvor jeg evt selv kan tage ned og købe den!

Hos http://www.technikdirekt.de/ kan du købe en ML-L3.

mvh
Morten Frederiksen