Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Næsten Færdig
Fra : kuk

Dato : 02-09-03 14:09

Er i friske på lidt kretik

www.yaro.dk

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 02-09-03 14:59

kuk wrote:

> Er i friske på lidt kretik
>
> www.yaro.dk

Hej Søren

Billederne er ok, og dem har vi jo allerede set, men der er en
del fejl på din hjemmeside, dem kan du få hjælp til at få rettet
i news:dk.edb.internet.webdesign.ris+ros

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : kuk

Dato : 02-09-03 17:14

> Hej Søren
>
> Billederne er ok, og dem har vi jo allerede set, men der er en
> del fejl på din hjemmeside, dem kan du få hjælp til at få rettet
> i news:dk.edb.internet.webdesign.ris+ros

Hej Niels

Ved ikke meget om hjemmesider det er den første jeg selv har lavet. Hva er
det for du mener der er på siden, kan ikke finde dem.

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 02-09-03 17:46

kuk wrote:

> Ved ikke meget om hjemmesider det er den første jeg selv har lavet. Hva er
> det for du mener der er på siden, kan ikke finde dem.

Det er fordi du kun ser på din side med Internet Explorer, og
den er meget fejltollerent, men prøv at be om en bedømmelse i
news:dk.edb.internet.webdesign.ris+ros - så skal nok få en
masse svar og hjælp...

Emnet web-design er jo off-topic i denne gruppe, og der sker
jo ikke noget ved, at du får en masse ekstra besøg af brugerne
fra news:dk.edb.internet.webdesign.ris+ros ...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen