Foto
IBM760 5420
Teil 3020
program til hentning af billeder fra digic~
Fra : CHARLOTTE NIELSEN

Dato : 01-09-03 23:16

HAr et Olympus c960, mangler et program til at hente dem over på computeren,
gratis et sted fra nettet.....

Hjælp *S*

På forhånd tak.

Fra : Henrik

Dato : 01-09-03 23:52

Kør en tur i Føtex og køb en kortlæser til 119 kr så er du godt hjulpet.

Fra : Bested

Dato : 02-09-03 11:42

Hvis du har windows XP kan den også gøre det for dig. Det er meget simpelt
og virker egentlig fint.

Fra : Max[DK]

Dato : 02-09-03 12:09

> HAr et Olympus c960, mangler et program til at hente dem over på
computeren,
> gratis et sted fra nettet.....

Har du prøvet olympus's hjemmeside? jeg er ret sikker på at vi hentede en
driver til vores kamera her for ikke så længe siden

/Max