Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nye CF kort og E-20
Fra : Tom

Dato : 01-09-03 20:07

Hej

I flg PCWorld så kommer Sandisk med en ny type CF kort som er 50% hurtigere
end de gamle,
Vil jeg kunne opleve nogen forskel med mit Olympus E-20 sammen med de nye
kort, eller er det slet ikke der at flaskehalsen ligger?
http://www.pcworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=4564

--
Tom

Fra : Jensn

Dato : 02-09-03 07:45

"Tom" <tom_christensen@bigfoot.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Vil jeg kunne opleve nogen forskel med mit Olympus E-20 sammen med de nye
> kort, eller er det slet ikke der at flaskehalsen ligger?

Hej Tom

Hvis de "nye" Sandisk er 50% hurtigere i forhold til de gamle Sandisk, så
er der ikke sket så meget ved det

http://www.digit-life.com/articles2/cftest/cftest-2k2-2.html

her fremgår det at Sandisk ikke ligefrem er blandt de hurtigste

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : Thomas Corell

Dato : 02-09-03 08:33

Tom wrote:

> [...]
> Vil jeg kunne opleve nogen forskel med mit Olympus E-20 sammen med de nye
> kort, eller er det slet ikke der at flaskehalsen ligger?

Hvis du kigger på http://www.dpreview.com/reviews/olympuse20/page10.asp
kan du se, at det nok ikke er kortet der er begrænsningen.

Personligt bruger jeg (primært) et af de hurtige RiData kort, og de
tider jeg oplever ligger tæt op af dpreview's.

Så nej, jeg tror ikke du vil opnå en mærkbar forbedring.

--
Don't waste space