Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Dagens foto: Kors
Fra : Fums

Dato : 01-09-03 15:54

Jeg har meget store problemer med at vise de mange kors som var stillet op.
Forslag til hvordan man ellers kan skyde det?

http://fums.dk/2003/09/index.htm#1

--
Venlig hilsen

Fums Fotolog
http://fums.dk

Fra : Martin Petersen

Dato : 01-09-03 16:01

Fums (spam.er@uønsket.irc) skrev følgende:
> Jeg har meget store problemer med at vise de mange kors som var
> stillet op. Forslag til hvordan man ellers kan skyde det?
>
> http://fums.dk/2003/09/index.htm#1

Må jeg spørge hvor billedet er taget? Det ser noget tragisk ud.

- Martin

Fra : Fums

Dato : 01-09-03 16:03

Martin Petersen skrev news:bivmuv$2u0u$1@news.cybercity.dk
> Må jeg spørge hvor billedet er taget? Det ser noget tragisk ud.

Assensvej mellem Bellinge og Odense. Som billede titlen fortæller er der 463
kors, ét for hvert trafikdræbte i 2002. De er placeret i begge
kørselsretninger.

--
Venlig hilsen

Fums Fotolog
http://fums.dk

Fra : Jensn

Dato : 02-09-03 08:08

"Fums" <spam.er@uønsket.irc> skrev i en meddelelse

> [...]
463
> kors, ét for hvert trafikdræbte i 2002. De er placeret i begge

Billedeteksten siger faktisk "2003" og ikke "2002" !

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : Fums

Dato : 02-09-03 13:02

Jensn skrev news:vmX4b.63746$Kb2.2855764@news010.worldonline.dk
> Billedeteksten siger faktisk "2003" og ikke "2002" !

Takker. Godt set.

--
Venlig hilsen

Fums Fotolog
http://fums.dk

Fra : Klaus Madsen

Dato : 01-09-03 21:59

"Fums" <spam.er@uønsket.irc> wrote in message
> Jeg har meget store problemer med at vise de mange kors som var stillet
op.
> Forslag til hvordan man ellers kan skyde det?
>
> http://fums.dk/2003/09/index.htm#1

Måske et par skridt tilbage og lidt længere ud til venstre, så havde man
bedre
kunne se række af kors.

Mvh. Klaus

Fra : Pico

Dato : 01-09-03 22:31

Klaus Madsen wrote:
> "Fums" <spam.er@uønsket.irc> wrote in message

> Måske et par skridt tilbage og lidt længere ud til venstre, så havde
> man bedre
> kunne se række af kors.

Og så er der også større mulighed for at der kommer et kors mere
ellers lyder det rigtigt nok og muligvis en svag tele for at trække
flere kors nærmere.
Pico

Fra : keldorff

Dato : 04-09-03 19:08

"Og så er der også større mulighed for at der kommer et kors mere "

DAGENS LATTERBRØL, LOL.

Fra : Fums

Dato : 04-09-03 21:28

keldorff skrev news:3f577fa3$0$13211$edfadb0f@dread15.news.tele.dk
> "Og så er der også større mulighed for at der kommer et kors mere "
>
> DAGENS LATTERBRØL, LOL.

Jo tak! Jeg havde bilen placeret bagved mig så de burde ramme den før mig,
og det var da over en meter inden på græsset, men de (gør jeg nok også selv)
kører stærkt der, og der er hverken adgang for gående eller cykler og jeg
rystede nok lidt mere end andre gange imens jeg skød billederne.

--
Venlig hilsen

Fums Fotolog
http://fums.dk