Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
digital fremkaldelse (papir billeder)
Fra : Niels

Dato : 01-09-03 10:12

Hej !

Hvor kan det bedst betale sig at få lavet papir billeder ud af sine
digitale?

priser, kvalitet ol.?

Venlig hilsen Niels

Fra : Kenneth Darling Soer~

Dato : 01-09-03 10:34

"Niels" <puk60@hotmail.com> wrote in news:Z3E4b.63396$Kb2.2817958
@news010.worldonline.dk:

> Hvor kan det bedst betale sig at få lavet papir billeder ud af sine
> digitale?
>
> priser, kvalitet ol.?

Kig tilbage i gruppen på http://groups.google.com/groups?q=dk.fritid.foto

Spørgsmålet bliver stillet (og besvaret) sådan cirka hver uge..

--
Regards / Med venlig hilsen
Kenneth

e-mail: kenneth at TRAPdarling dot dk - REMOVE TRAP
Photos at http://www.darling.dk

Fra : Niels

Dato : 01-09-03 11:20

Hej !

Tak for henvendelsen, men jeg vil aligevel fastholde spørgsmålet. Svaret på
dette spørgsmål vil vel ændre sig hele tiden...

Venlig hilsen Niels Andersen

Fra : Brian B. Christensen

Dato : 01-09-03 12:26

>Tak for henvendelsen, men jeg vil aligevel fastholde spørgsmålet. Svaret på
>dette spørgsmål vil vel ændre sig hele tiden...

Nok ikke ret meget siden sidste uge

Mvh. Brian

Fra : Jan

Dato : 01-09-03 16:49

"Niels" <puk60@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Tak for henvendelsen, men jeg vil aligevel fastholde spørgsmålet. Svaret

> dette spørgsmål vil vel ændre sig hele tiden...

Netop, og derfor kan man ikke svare på det. Det er ligesom at spørge hvor en
kasse Tuborg er billigst lige nu.

Jan