Akvarie typer
Fra : Jon Batsberg

Dato : 20-09-03 09:21

Effect-Line, Akvastabil og andre?!?

Hvad er bedst og hvorfor?

Fra : jabbe

Dato : 20-09-03 09:36

> Effect-Line, Akvastabil og andre?!?

Hvis du går ind på http://www.akvarieudstyr.dk så er der en masse
forskellige....

> Hvad er bedst og hvorfor?

Det er jo mest en smagssag hvis man holder sig til de traditionnelle
akvarier så som box akvarierne....
Her er der mest tale om designer og hvilket der falder i folks smag.
Personligt kan jeg rigtig godt lide Effectline akvarierne da jeg syntes
designet af dem er en fryd for øjet...
Der er også andre BOX akvarier som er billigere men ikke sær så "kønne"
efter min smag....

Det lader til at du skal ud og investere i et akvarie, og derfor vil jeg
lige give dig et godt råd....

LAD VÆR MED AT GÅ PÅ KOMPROMIS!!!!!!!
Tænk på at du skal kigge på akvariet hverdag i ,ja lad os sige det holder,
10 år før du får det smadret..:) så kan du gange det ud og se din månedlige
udgift på et der var dyrere og ikke er en øjebæ...
Jeg fortryder ihvertfald ikke at jeg har spenderet flere penge på et godt
design end på en almindelig kasse...
Selvfølgelig hvis det bare skal have funktion i dit akvarierum (hvilket jeg
tvivler på) så er et billigt ganske udemærket...
Styrkemessigt holder de alle stort set til det samme.... Der er selvfølgelig
en foreskel(om de har ramme eller ikke og glas kvaliteten...)

--
J@bbe

530L Effectline Akvarie (PT uden fisk da jeg er igang med opbygningen af
det)
Symphony 1.8, NASA PW 4.81KVM, HQ Stealth, Prism E2 (drager dem med 2 snore
i luften)
Aprilia AREA 51 45/scooter
http://hjem.get2net.dk/jabbe/index.htm