Ting til salg
Fra : Jesper Michelsen

Dato : 16-09-03 10:27

Hej Liste,

Jeg er ved at tømme kælderen for akvarieudstyr, der ikke længere er i brug.

Hvad siger netiketten om at tilbyde tingene til salg på denne liste ?

På forhånd tak
/Jesper

Fra : Henrik Rask Petersen

Dato : 16-09-03 11:13

Hey Jesper,

Du skal desværre over i dk.marked.privat.dyr.akvarium :)

--
Mvh. Henrik Rask Petersen
www.discusklubben.dk

Fra : Martin Sorensen[2840~

Dato : 16-09-03 11:14

> Hvad siger netiketten om at tilbyde tingene til salg på denne liste ?

Den siger nej! Men heldigvis er der gruppen dk.marked.privat.dyr.akvarium
til det brug.

Mvh

Martin