Floderne i Amazonas
Fra : jabbe

Dato : 14-09-03 17:42

Hejsa...
Hvis der er nogen der har billeder af Floderne i Amazonas (både over og
under vand) så er jeg meget interesseret....
Jeg ´skal til at indrette mit akvarie og har derfor brug for nogle billeder
som kan give mig en fornemmelse af hvordan der ser ud...

I kan sende dem til mig på jabbe@FJERNDETTEget2net.dk

--
J@bbe

530L Effectline Akvarie (PT uden fisk da jeg er igang med opbygningen af
det)
Symphony 1.8, NASA PW 4.81KVM, HQ Stealth, Prism E2 (drager dem med 2 snore
i luften)
Aprilia AREA 51 45/scooter
http://hjem.get2net.dk/jabbe/index.htm

Fra : Dennis Andersen

Dato : 14-09-03 18:27

holder gulvet ?
Forresten, det er et akvastabil 530 liter du har ,ikke ?
Et af de der grimme med alu-kanter ? For så er det magen til mit skide
lækker stort akvarie, har lige plads til et til ved siden af men må ikke få
et til for kæresten, for så ved hun ikke hvor sofaen skal stå *g*.

Held og lykke med det :)

Dennis

---

Fra : jabbe

Dato : 14-09-03 18:45

> holder gulvet ?

PT gør det... Det er blevet fyldt helt op og nu prøver jeg at lægge
havefliser ind foran (370kg)

> Forresten, det er et akvastabil 530 liter du har ,ikke ?
> Et af de der grimme med alu-kanter ? For så er det magen til mit skide

Jeg syntes nu det er meget pænt med alu rammen, det giver det en slags
indramning...

> lækker stort akvarie, har lige plads til et til ved siden af men må ikke

> et til for kæresten, for så ved hun ikke hvor sofaen skal stå *g*.

Så ved du at der kun er 1 ting at gøre!!!! ud med hende.......:)

> Held og lykke med det :)

Jo mange slags tak ska' du ha....

Fra : Mikkel Stepién Munk

Dato : 14-09-03 18:44

Jeg kunne da også godt tænke mig, at se sådanne billeder - hvorfor ikke
poste dem på dk.binaer eller ligge dem ud på en hjemmeside...????

Mikkel

Fra : jabbe

Dato : 14-09-03 19:53

> Jeg kunne da også godt tænke mig, at se sådanne billeder - hvorfor ikke
> poste dem på dk.binaer eller ligge dem ud på en hjemmeside...????

Jammen når jeg modtager dem kan jeg da lave en HP med dem på..:)

Fra : Henrik Rask Petersen

Dato : 14-09-03 20:06

Her er lidt: http://forum.discusklubben.dk/viewtopic.php?t=36

Mvh. Henrik Rask Petersen

Fra : Dennis Andersen

Dato : 14-09-03 20:41

rettelse !!!!!!

det er http://akvarium.ath.cx

Dennis

Fra : jabbe

Dato : 14-09-03 21:09

> Her er lidt: http://forum.discusklubben.dk/viewtopic.php?t=36
Meget lækre billeder har du flere???

Fra : RuneR

Dato : 15-09-03 10:12

Henrik Rask Petersen wrote:
> Her er lidt: http://forum.discusklubben.dk/viewtopic.php?t=36
>
> Mvh. Henrik Rask Petersen

Er du vimmer de er flotte de scalarer, de sorte striber er flotte udfarvet !
Mon de er blevet manipuleret ?

--

MVH Rune Rohleder
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/Rune_Rohleder

Fra : Karsten Enevoldsen

Dato : 14-09-03 21:04

jabbe wrote:
> [...]
> Jeg ´skal til at indrette mit akvarie og har derfor brug for nogle
> billeder som kan give mig en fornemmelse af hvordan der ser ud...

Den bedste side jeg endnu har fundet.

http://www.mongabay.com/fish/biotope_amazon_blackwater.htm

Volds